trip trap stoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by linda84, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wie heeft er ook een trip trap stoel ?

Wij hebben hem net in elkaar gezet, ik vind alleen 1 ding wel raar. We hebben de bekleding over het zitje heendoen. En nu zie ik dat de lus van het zitje door de bekleding heenmoet (snappen jullie me nog) Dit betekent dat je de stoel weer uit elkaar moeten halen. Niet zo handig want als hij dan vies is en je wilt hem wassen moet je hem weer uit elkaar halen !

Hoe lossen jullie dit op ?

2. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Als je de bekleding wilt wassen moet je idd even de beugel er uithalen. Dat is zo gebeurd hoor.

Pim

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,275
    2,978
    113
    Je hoeft niet de hele stoel uit elkaar te halen. Zoals Pim al schrijf: alleen ff de beugel losmaken.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Bij het in elkaar zetten was het al even kijken hoe die beugel erin moest. Toch maar even kijken hoe het makkelijker kan.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    effe de beugel los halen...dat leidt hier tot nogal wat vertraging :) Gelukkig hoeft ie er hier nog maar 1 keer af want ze wordt te groot voor het kussentje past niet meer onder de beugel door bijna :) En zonder doe ik mezelf nog niet aan

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben de stof aan de achterkant om de hoeken getrokken en voor ook is ff passen en meten maar dus niet meer het riempje erdoor kan je hem nog makkelijker los halen.....

7. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Goede vraag dit... want hoe maak je die beugel dan los zonder alles los te draaien? Ik heb van de week namelijk ook met sleutelje de halve stoel uit elkaar gehaald om bekleding er om te kunnen doen...

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Sjalleke: Jouw dochtertje past nog wel in de babyset? Is zette mijn dochterje er even in en dacht zal ze daar over een jaar nog wel in passen ?

9. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Sjalleke je kan de zit plank toch wat laten zakken?
    bij ons op het kdv zitten de kindjes van 2 jaar er ook nog in..alleen met een lagere zitplank....
    en laatst hadden we visite meisje was ook 2 en die kon nog op de stand van Teun erin.....

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    janette, lukt het dan nog op de beentjes onder de beugel door te krijgen bij het in de kinderstoel zetten ? (beetje lastig uit te leggen)

11. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    ja bij ons ging het gewoon recht/schuin naar beneden
    en als je de zitting ( zitplankje) naar beneden doe krijg je ook meer ruimte

12. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    maar als je dat zitplankje naar beneden doet, is dan dat strookje tussen de benen niet te kort?

13. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    wij hebben hem dacht zo uit me hoofd op de derde gleuf zitten en dat gaat goed..hij staat wel strak maar dat lukt...en als ze goed kunnen zitten kan je evt proberen zonder riempje tussen de benen...zo zitten de ouderen op het kdv ook.....maar wel met beugel.......en als ze ook nog in een tuigje zitten kunnen ze niet onderuit zakken....

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Nikki past er nog goed in hoor alleen het kussentje maakt het in en uitstappen wat moeilijker dus nu zonder kussen,kan ze die ook niet meer onder knoeien :)

15. anke83

anke83 Lid

Nov 29, 2007
    28
    0
    0
    ik vind het ook lastig hoor om het kussentje eraf te halen, heb dan ook de halve stoel uit elkaar. Het scheelt een heleboel dat het kussentje vuil afstoot. Met een nat doekje erover en het is weer schoon. Ik heb hem pas 1x in de machine gehad, zoon is morgen 1 jaar. En toch echt wel een smeerpoets.

Share This Page