zo alles eens opgeruimd en wat kan een mens bewaren. Ben nu alles op MP aan het zetten en dat blijft aangevuld worden vandaag en morgen neem eens een kijkje misschien zit er wel wat tussen. Ik ga door met alles erop zetten dus neem geregeld een kijkje en hier is de link Marktplaats.nl - Advertenties van van essen uit Schiedam
als er een bod word uitgebracht en er komt een reactie van mijn kant laat dan ook even wat weten of je nog intresse hebt of niet. heb je na 2 dagen geen reactie kan je mij ook mailen want ik heb het idee dat niet altijd alle mails doorkomen die ik stuur als ik akkoord ga.
als er een bod word uitgebracht en er komt een reactie van mijn kant laat dan ook even wat weten of je nog intresse hebt of niet. heb je na 2 dagen geen reactie kan je mij ook mailen want ik heb het idee dat niet altijd alle mails doorkomen die ik stuur als ik akkoord ga.
weer wat nieuwe dingen er bij gezet en er komt nog meer. Marktplaats.nl - Advertenties van van essen uit Schiedam
speelgym teigertje speelkleed met speelboog van winnie de poeh supergave pantoffeltjes wit vest winnie de poeh maat 92 2 babykruiken super gave trui winnie de poeh maat 62/68 zijn gereserveerd