difrax s fles.

Discussion in 'De babyuitzet' started by mirell, Jul 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    welke flessen zijn jullie tevreden mee ik heb nu alles van difrax maar hoop dat ik een goede keus maak.

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    voor jason had ik alleen difrax en eigelijk bevielen ze zo goed dat is ze voor de kleine meid ook gekocht heb

ik hoop dat ik een goeie keus gemaakt moet het nog afwachten

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou niet meteen teveel aanschaffen en eerst kijken hoe je kindje het doet met die fles.
    Ik had nl het starterspakket van Avent gekocht en onze kleine kon daar totaal niet aan drinken, dus heb toen alles opnieuw moeten aanschaffen van een ander merk.
    Toevallig bevalt Difrax S hier ook heel goed, dus wij gebruiken alleen Difrax. Maar voor hetzelfde geld is jouw kindje beter met een avent fles, dat weet je niet eerder dan je kindje er is.

4. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik geef BV en soms een fles met afgekolfde melk; in een Difrax fles. Bij ons bevallen ze goed.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb 2 van deze flessen en ben zeer tevrede. Ik heb ook andere flessen maar die zitten nog in het folie of doosje :) en de andere die ik gebruikt hebben bevielen gewoon niet zo goed. het zijn ook nog hippe en mooie flesjes en genoeg keus uit kleur etc. Ik ben dus ook veel flesjes van avent en huismerken maar die wilde ze niet hebben en dronk nog liever niks.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook wij hebben de Difrax S flessen, hier zijn mijn meiden heel gelukkig mee :D
    Ook hebben we een paar Difrax Optiflessen, die vind ik zelf weer wat minder fijn.

Maar idd, niet te veel van aanschaffen want elk kindje is anders, en de ene fles is prettig bij het ene kind en de ander vindt het weer helemaal niets.

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Difrax s fles en heeeeeel tevreden.
    Werd ons ook aangeraden door het ziekenhuis.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook starterd pakket van Avent aan geschaft en dus maar 1x 1 flesje uit gebruikt en toen over gegaan op de Difrax s-fles, geweldig ding!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb ook de difrax s fles.

en werk op een kdv en daar hebben de meeste hem ook

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

difrax is ideaal, maar kijk uit dat je geen scheepsladingen gaat aanschaffen van die flessen. want elk kindje heeft ook zo'n zn eigen voorkeur.

de ene speen is te groot de andere te klein. etc etc. Difrax S ontlucht automatisch tijdens het drinken, en de allerkleinste speen heeft Dano echt heeeeel erg lang gebruikt. hij heeft namelijk eerst 6 mnd borstvoeding gekregen en daardoor een enorme zuigkracht ontwikkeld. met eens tandje groter stikte hij zowat.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Wat is er toch zo bijzonder aan die S fles? ;)

Eva krijgt borstvoeding, maar 2,5 dag per week krijgt ze de fles, gewoon zo'n goedkope rechte van de Hema met een Kruidvat speen.. gaat gewoon goed.

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Snoopy Door de vorm van de Difrax S-fles krijgen kindjes veel minder lucht binnen dan bij een gewone standaard fles. Lianne drinkt vanaf het begin al heel erg snel en gulzig en daarbij hapt ze ontzettend veel lucht naar binnen, waardoor ze snel de hik heeft, ze knoeide alles onder en ze had daardoor ook veel last van boertjes en krampen.

Bij ons was het ook heel erg lang zoeken voordat we de juiste fles en speen gevonden hadden. We hebben allerlei soorten, maten en merken flesjes uitgeprobeerd met allerlei verschillende soorten spenen. Uiteindelijk kwamen we bij de Avent-flesjes uit met de brede spenen. Maar de laatste twee weken ben ik toch weer overgestapt op de Difrax-fles, omdat ze om de een of andere reden ineens niet meer zo goed uit de Avent-spenen kan drinken en ze had weer last van krampen na de voeding. Met de Difrax-fles gaat dit veel beter. En daarbij gebruiken we de kleinste speen, ookal mag ze qua leeftijd een speen met een groter gaatje hebben. Maar dan gaat het te snel en stikt ze er bijna in...

Ik zou dus zeker niet een hele set van een bepaald merk/soort flesjes kopen. Soms moet je eerst uitzoeken wat voor jouw kindje het meest geschikt is!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    en met de difraxs flesen beperk je het krijgen van oor ontseking door dat je niet zo snel vacium(hoe je het schrijft) zuigen.en door dat ze geen lucht binnen krijgen

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    En bij het gebruik van een difraxfles spuugt Samantha niet haar gehele voeding meer uit.

15. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had de steralisator van Avent gekocht, daar zaten ook flesjes bij, deze heb ik nog nooit gebruikt. Sanne heeft vanaf het begin erg slecht gedronken, eerste dagen dronk ze niet en heeft een sonde gehad. Hebben de Difrax fles geprobeerd maar daar dronk ze ook niet uit. Toen op het advies van het ziekenhuis een Dodie fles gekocht met een 3 standen speen, daar dronk ze wel wat uit. Omdat Sanne heel veel last van krampjes heeft zijn we 2 maanden geleden overgegaan naar de Difrax S fles, ideaal. Dus we gebruiken nu de Difrax fles.

16. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Ik had voor mijn dochtertje (nu 3 jaar) de difrax flessen, maar ik vond het helemaal niks.
    Ik heb toen op aanraden van de kraamverzorgster de dodi flessen gehaald. En die bevielen erg goed! Dus die ga ik nu weer gebruiken.
    Ik zou ook niet veel flessen aanschaffen; eerst proberen, en als ze goed bevallen kun je zo bijhalen.

Groetjes Sara

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik gebruik ook de difraxs fles met de speen die er op zat en dat gaat goed, maar moet je op een gegeven moment de speen wisselen? Zijn hier ook verschillende soorten van?

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind het nare flessen! Heb er 4 gekocht, waarvan 2 slecht zijn. Zuigen 9 van de 10 keer vacuum en het ventiel plopt naar binnen tijdens het drinken. Helaas drinkt Ymke alleen uit de difrax speen en een goedkope rechte fles zuigt ze vacuum.

19. Marleen83

Marleen83 Actief lid

Dec 17, 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    had een vraagje over de difrax-s fles... in welke flessenwarmer past die? weet niet of ik het zie zitten om steeds in een pannetje mijn BV op te warmen... Op dit moment ligt ons mannetje nl. nog in het ziekenhuis en zal niet volledig aan de borst thuis komen. Ben druk aan kolven en invriezen. Vraag me alleen af hoe ik dit straks moet verwarmen, ik weet nl. dat de magnetron wordt afgeraden...
    Ik hoop dat iemand tips voor me heeft...

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Voor zover ik begrepen heb hoef je geen flessenverwarmer meer te kopen, je kan gewoon warm water uit de kraan pakken zeggen ze. Nu vraag ik me idd ook af wat het beste en/of het makkelijkste is, een warmer of gewoon de kraan.

Share This Page