Wie heeft er ervaring met een baby krib? Wij hebben een wiegje naast het bed maar ons meisje koelt hierin snachts snel.af, zelfs met 2 kruiken. Ze heeft al moeite met op temperatuur blijven. Nu hebben we haar in de wagenbak in het midden, maar die moet elke ochtend weer mee naar beneden en zelf til ik die nog niet.. dus we zoeken iets voor als mn man volgende week weer werkt. Hoe maak je dit bedje op?? Of ligt ze dan bij jou onder de dekens. Geen idee? Iemand ?
Ligt ze op een heel dun matrasje. Ik had mijn zoontje op ren schapenvachtje liggen ook al is dat niet helemaal volgens de regels. Hij heeft er heerlijk op geslapen.
Hier gewoon het aankleedkussen tussen onze kussens ingelegd en dit opgemaakt als een eigen bedje. Je ziet nu ook precies in een flink koude periode, dus best kans dat ze binnenkort wel gewoon zichzelf warm kan houden in haar wiegje.
Ik heb er 2! 1 voor in de box en 1 voor bij ons in bed. Voordat ik de kleine er in leg verwarm ik het kribje voor. En ik gebruik een lakentje en een deken die doe ik over het kribje / doe ik er omheen. Als ik het kribje mee neem doe ik haar vaak toe dekken met een omslagdoek. Wij gebruiken de kribjes nu al voor ons 3e kindje echt een top aankoop!.
Dank jullie wel! Aankleedkussen vind ik niet echt ademend.. dus dat doe ik liever niet.. heb nu een krib besteld. Ben super benieuwd of t werkt voor haar..