Ik heb vanmiddag wat geboden op marktplaats en krijg nu reacties dat mensen akkoord gaan met mijn bod... Had dit niet verwacht, maar moet nu dus gaan kiezen. Ik heb twee favorieten. De een is een Quinny 4-wieler, bordeauxrood en de ander is een Maxi Taxi Speedy, 3 wieler. Beide zijn helemaal kompleet (maxicosi, adapters, reiswieg, wandelwageninzet, parasol, zitverkleiner, en ga zo maar door!) en zo goed als nieuw. Daar zit het hem dus niet in! Maar welke is het fijnst? Ik zoek een fijne wandelwagen die goed klein op te vouwen is (3-wieler kleiner dan 4-wieler?) en die overal fijn wandelt, in de stad maar ook in het bos! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met beide wagens.
Ik snap je vraag niet? Maar heb op 7 wagens geboden... Bij sommige nogal onder de vraagprijs dus had niet verwacht al zoveel mails te krijgen dat ze akkoord gaan... Maargoed. Twee zijn dus mijn favoriet naar hoe ze eruit zien. De ene is een Quinny 4-wieler (modelnaam staat er niet bij dus weet ik niet?) en de ander is een Maxi Taxi Speedy SX.
hoi ik heb weer even gekeken en hij is het zelfde als de quinny speedy wij hebben die, en hij bevalt prima!!, zowel in de stad en in het bos. makkelijk in en uit te vouwen. hij is makkelijk te besturen ook met een hand. loop regelmatig met de hond ernaast vandaar.en bij deze wagen kan je eventueel ook de banden los halen zodat je minder ruimte inbeslag neemt