Maxi Cosi Cabrio, oud en nieuw.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kim11, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja dat heb ik gedaan, ben benieuwd naar de reactie.

Die website in Letland is trouwens wel grappig. Verkopen zelfs de kinderstoel van de IKEA! Hahaha

2. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Wat een leuke site! Hoe heb je die gevonden? Staan inderdaad veel leukere Maxi Cosi's op tov die wat ze hier in NL verkopen.

Enige wat ik me afgevraag, zijn het echt 'nieuwe' Maxi Cosi's? Dus echt dit jaar pas geproduceert? Of zou er gesjoemeld zijn met die keurmerken? Vind het zo vreemd, printjes/modellen die hier al lang niet meer te krijgen zijn, zou je daar wel nog krijgen. Ik zou zelf denk ik een beetje huiverig zijn om er daar één te bestellen.

3. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Nee hoor, er staat echt Cabriofix op...

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik hoop morgen wat te horen van de fabriek zelf.

Het zou natuurlijk best kunnen dat t gewoon niet voor deze markt is.

Letland is wel europa, dus sjoemelen met keurmerken daar geloof ik niet zo in.. En 6 jaar lang op voorraad geloof ik ook niet.

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Heb inmiddels wat mailtjes heen en weer gestuurd naar de fabrikant van de maxi-cosi's.

Helaas leest deze dame iets te snel, en schrijven we dus steeds onzinnigheden naar elkaar. Ik krijg wat standaard antwoorden, ik geloof niet dat ze mijn mailtjes écht leest.

Maar goed. We wachten af.

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dames, ik heb besloten om een nieuwe maxi cosi te kopen. Ik vertrouw het gewoon niet.

Echter, wil ik wel de oude bekleding overzetten. Weet iemand of de bekleding van de maxi cosi CABRIO op de maxi cosi CABRIO-FIX past?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja ik geloof dat het fix in houdt dat er extra onderdelen aan de onderkant zitten...namelijk extra buisjes om de fix vast te maken. De kuip zou hetzelfde moeten zijn....

Kan je niet bij iemand die hem heeft ff passen? Voordat je koopt?

Denk niet dat de winkel zal zeggen, ooh maar natuurlijk mag je ff passen voordat je koopt hahahaha

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Haha, nou ik heb de goedkoopste al gevonden. 89 euro, van vorig seizoen dus, maar gewoon nieuw. De kleur van de hoes vind ik nu eenmaal niet zo spannend :p

Ik ga hem gewoon bestellen, en maandag haal ik de andere maxi cosi op.

Ik hoop dat de bekleding nog mooi is, en dat het past.

Het is dan alleen jammer dat de kuip zwart is, in plaats van grijs. Mjah, dat is dan maar zo. Veiligheid is toch wel belangrijker uiteindelijk, en ik denk dat de stof weinig toevoegt aan de veiligheid.

Deel Deze Pagina