MamaSonja's shoppie wie kan ik blij maken met de volgende spulletjes?? Merkkleding zoals Mexx, Name It, Noppies, Protest enz. Alles komt uit een rookvrije omgeving! Ophalen in Almere geen probleem. Verzenden kan ook, kosten zijn voor jou.. Mocht je meerdere spullen hebben of iets wat niet door de brievenbus gaat dan kan het ook opgehaald worden doordeweeks in Utrecht nabij de jaarbeurs - 2 rompertjes korte mouw maat 50/56..zo goed als nieuw.. Prijs: 2 euro samen
-5 rompertjes zonder mouw. Maat 50/56.. prijs voor alle 5: 4,50 euro 2x witte romper zonder mouw Hema 1x groene romper zonder mouw Prenatal 1x romper zonder mouw met beertjes Prenatal 1x romper zonder mouw met tekst van prenatal (tekst:mijn papa is de allerliefste)
-Lief setje van Prenatal bestaande uit: pakje, mutsje en bijpassende slofjes..maat 56 en zo goed als nieuw Prijs voor deze set: 10 euro
-Leuk meidensetje van Prenatal maat 56 bestaande uit broekje, truitje en slofjes Prijs voor dit setje: 5 euro
-Lief truitje van het merk Friendz, maat 62 en zo goed als nieuw.. Past leuk bij het broekje wat ik hiervoor aanbied. Ik vond het broekje zelf wat ruimer valllen vandaar dat het truitje een maat groter is. Jenna heeft het als setje aan gehad.. Prijs: 2 euro
-Gevoerd spijkerbroekje van Prenatal, maat 62 en zo goed als nieuw.. Prijs: 5 euro Voorkant van het broekje:
-Lief wit jasje met cappuchon..maat 62 en zo goed als nieuw Prijs: 5 euro bij ophalen en 10 euro bij verzenden(past niet door de brievenbus)
-Noppies setje bestaande uit Truitje met bijpassende legging, staat super leuk met een spijkerrokje(is al verkocht), maat 62 en zo goed als nieuw Prijs: 10 euro
-Lichtroze setje van H&M, bestaande uit pakje, romper met lange mouw en bijpassend vestje..maat 62 Prijs: 5 euro