aangezien er hier teveel speelgoed is voor twee kids ga ik maar eens opruimen. ik heb een v smile baby te koop inclusief alle spellen. in een opwelling gekocht maar de kids zitten bijna noit achter de tv dus doen er niets mee. is dus nog in nieuwstaat. inclusief spellen: -dierenhuis -ark van noach -teletubbies -winnie the pooh. voor 20 euro inclusief verzenden. groetjes kim
Kijk maar eens naar het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/253072-plaats-fotos.html. Daarin staat uitgelegd hoe je een foto kan plaatsen.
oeps sorry zag de eerdere berichten niet. zal hier even een link paatsen naar marktplaats! het i vanaf 9 maanden
Marktplaats.nl > vsmile baby incluisfe alle spellen - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief
ja die andere kun je nog wel ergens opsnorren, maar teletubbies idd erg moeilijk en ook via MP is het niet te doen. en onze dochter die is er zo weg van, maar goed mocht je je bedenken hoor ik het wel
Zou je mij een beetje kunnen vertellen wat het is? Ik ken het namelijk helemaal niet en van het plaatje wordt ik ook niet veel wijzer... Bedankt alvast.
het is een soort spelcomputer speciaal voor peuters en kleuters (van 9 maanden tot 4 jaar) ze hebben het bord op hun schoot met die kleurtjes en vormen en dan word ze via de tv allerlei opdrachtjes gevraagd of ze kunne bijvoorbeeld kleuren. erg leuk de vier spelletjes hebben alerlei spellen waardoor ze kleuren leren/ vormen leren etc etc