Luvion Grand Elite of Prestige Touch Eco?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lolsmurf, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik wil graag een babyfoon met camera en groot beeld. Nou kom ik al gauw op de Luvion babyfoons. Graag zou ik jullie ervaringen/meningen en adviezen hierover horen.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier de prestige touch

Beeld van de grand elite is wel beduidend beter dan de prestige touch, ik vind alleen het grote scherm een enorm pluspunt

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik volg ook even mee.

4. Dotjee

Dotjee Actief lid

12 apr 2012
    112
    0
    0
    Brabant
    Grand elite, ideaal!! Meerdere verkopers raadde ons de prestige af vanwege het veel slechter beeld...

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook Grand Elite gekocht! Beeb is er nog niet dus even afwachten hoe die bevalt. We hebben hem wel al een beetje getest en tot nu toe goed beeld :D

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
  7. SeaShell

met de grand elite kun je ook meerdere camera's voor meerdere kindjes gebruiken :)

enige voordeel van de touch vind ik het grote beeld. en echt touch is hij helaas niet, het werkt niet met touchscreen ofzo, alleen de knopjes van het menu zijn ''touch''. vond ik best misleiding van luvion

maar het beeld van de touch is wel 10x onscherper dan de elite

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb de Grand Elite, super fijne babyfoon. Goed beeld, ook in het donker. 1 nadeel, de accu van de monitor is erg snel leeg, ook op de eco stand.

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    maar niet naast elkaar in een beeld;)

10. SeaShell

Dat weet ik niet of je ze langs elkaar kunt zien bij de grand elite.

Maar weet wel dat je bij de prestige touch de kindjes wel langs elkaar in beeld kan zien, 4 vakjes krijg je dan, ook al heb je maar 2 of bijv 3 camera's aangesloten. Vond het jammer dat je het beeld dan niet in 2 gesplitst ziet ipv in 4e

Maar als je die quad functie inschakelt heb je geen geluid, enkel beeld zonder geluid. Erg raar.

Deel Deze Pagina