welke van de twee raden jullie aan? een ding... we hebben heel weinig bergruimte, dus dat in ogenschouw nemend...?
Je vraagt of je een badje of een tummy-tub moet aanschaffen? Wij hebben destijds beide gekocht, de tummy-tub in vooral de 1e weken/maanden. Beau zit nu veel liever in zijn badje of in het grote bad.
dan zou ik voor de echte tummy gaan hij is wel kleiner als de bebe you maar zolang zitten ze er niet is. (na 4 maanden wilde fynn echt niet meer in de bebe jou
Hier de bebe-jou emmer. Puur omdat we vorige keer het badje al gekocht hebben, en we dus de standaard al hadden.
Wij hebben een babybadje en doen Irem bij tijd en wijle gewoon in een grote emmer in bad, scheelt een hoop geld met de tummy tub en ze vindt het prachtig
Als je verzekerd bent bij VGZ en daarvan een kraampakket ontvangt zit daar een soort van Tummytub als cadeautje bij (kleine tip, zodat je niet net zoiets hebt aangeschaft als je je kraampakket krijgt ) Ik heb vandaag mijn kraampakket binnengekregen, met 26 weken. Zelf hadden wij bij de eerste een badje, dat hebben we niet heel vaak gebruikt omdat Jelle al vlot mee onder de douche of in het grote bad ging. Zo'n tummytub ga ik vast ook niet al te veel gebruiken, maar ja, heb hem nu gratis
Wij hebben een badje gekocht. Wij vonden zon tummy-tub onzin omdat ze er toch zo uit zijn. Hier ging Tycho in een praxis emmer. Vond ie HEERLIJK!! En nu gewoon in het badje, vind ie ook lekker. Kan ie zichzelf met zn pootjes tegen de rand afzetten en heen en weer wiebelen. xxx