Hoi hoi, Ik ben nu 38 weken zwanger en wilde vandaag de Dooky Seat Cover over onze 2ehands gekocht autostoeltje plaatsen. Nu zag ik dat de gordeltjes wel erg hoog hingen dus wilde ik ze langer verstellen. Volgens mij moet dat met die knop die onderaan zit, maar deze kan maar half ingedrukt worden, de gordels kunnen dus alleen maar korter en zitten nu bij de gleuven bovenin en kunnen niet meer langer!!! Maak me nu dus gigantisch zorgen ... Heb geduwd, getrokken maar ik krijg ze echt niet langer. Doe ik iets verkeerd? Of hebben we enorme pech en is die knop kapot?
Is hij nieuw of tweede hands? Je kan die knop indrukken en dan moet je aan de gordels trekken, aan dat touw onderaan stel je de gordel juist strakker.
Volgens mij moet je inderdaad aan de gordels trekken. Heb je geen gebruiksaanwijzing? Vaak kun je die ook downloaden van internet
Dat knopje indrukken en tegelijkertijd aan een van de riempjes trekken. Aan het riempje wat onderaan hangt kan je de riempjes weer strak aantrekken
Jep, knop indrukken en tegelijk de gordeltjes naar beneden trekken Om ze weer strakker te maken trek je aan dat touwtje onderaan.
Het is gelukt!!! Ik drukte steeds op het midden van de knop en dan was er geen beweging in te krijgen in de gordels. Nu drukte ik hoger zodat hij eigenlijk maar half ingedrukt was, en ja ik kon aan de gordels trekken en ze langer maken! Hahaha, hele opluchting nu is de Maxi Cosi er helemaal klaar voor. Heel erg bedankt voor de reacties iedereen!