Voor de dames die nog pampers nodig hebben en wat willen 'hamsteren'. Bij de whekamp is de pampers new born nu 1+1 gratis en geen verzendkosten (maat 1t/m3). Is een 9mnd beurs aanbieding! Ik heb in ieder geval even ingeslagen,nu past mn mannetje nog in 2 dus ik maat 3 besteld..
Goeie tip! heb alleen nog een mega voorraad liggen haha en laatst al moeten ruilen omdat hij niet meer paste
Dat ligt er helemaal aan hoe zwaar je kindje is bij de geboorte en hoe snel en hoeveel het aankomt... ik heb 3 pakken newborn 1 gebruikt en heb de rest moeten ruilen voor newborn 2 hijs nu 6 weken en gebruiken nu al een week newborn 2
Oh echt, dat wist ik niet, dat is wel super van de etos! Heb 6 pakken besteld van maat 1 tot en met 3, 2 pakken.
Wendy, dank voor de goeie tip! Heb hem gelijk aan drie zwangere vriendinnen doorgegeven en natuurlijk zelf besteld. Twee pakken van alle drie de maten.
is twee pakken van elke maat voldoende? ik heb begrepen dat niet alle kindjes goed reageren op pampers... dus wil er ook niet teveel van kopen
Of het voldoende is weet je niet, dat is van het startgewicht en de snelheid waarmee je kindje groeit afhankelijk, maar het is een mooi begin. Ik ga straks even tellen hoeveel ik al heb liggen en dan ga ik misschien ook nog maar wat bestellen...scheelt toch een hoop geld.