Ik ben op zoek naar een stopcontactlampje voor op de kamer van mijn zoontje. Het thema is Pooh, dus het zou leuk zijn als er iets daarin te vinden is, anders gewoon een andere leuke. Iemand een idee?
Bedankt, maar hier geen action in de buurt. Is het iets wat zij standaard in assortiment hebben? Wat kosten ze daar? Dan kan ik wellicht iemand uit kennissenkring vragen er 1 te kopen.
Volgens mij heb ik er nog ergens eentje liggen met Tijgetje erop (slaap niet graag in het donker, zei de volwassen vrouw hihi) Heb 'm in het buitenland gekocht, dus kan je er ook niet verder mee helpen helaas.
ik wilde hier even een waarschuwing neerzetten. Ik had ook een winnie the pooh lampje en die is geexplodeerd helemaal zwartgeblakerd en het lampje in 100.000 stukjes, boven het ledikantje van mijn dochter. Dus ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar gewone nachtlampjes. van die saaie ronde, maar zeker weten veilig!
o degene die ik voor mijn dochter had, was een soort van halfrond kapje, met winnie erop, en als het licht uitging dan gingen de ogen van poohbeer open... toen ook gekocht bij de action...en ook voor in het stopcontact.
Hoi, Ik heb er eentje voor je, ik gebruik hem niet. Gewoon een kleine, ronde die in het stopcontact kan.