Maxi Cosi Cabriofix zonnekap

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annie24, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Een collega van mij kwam vandaag langs om zijn dochtertje te showen. Hartstikke leuk natuurlijk :D

Nu hadden zij de kleine meid in de maxi cosi liggen en daarop/aan zat een zonne- windkap.

Ik me net dus rotzoeken op internet, want dat leek mij ook wel handig voor straks, maar nu zie ik dus overal staan dat die gewoon bij de maxi cosi geleverd wordt. Helaas staat die van ons bij mijn ouders, dus kan ik niet even kijken, maar ik kan me helemaal niets herinneren van een bijgeleverde zonnekap? We hebben de maxi cosi met de adapters op onze Mutsy geprobeerd, maar ik heb toen geen kap gezien. :(

Iemand van jullie die me gerust kan stellen en aan kan geven hoe de kap bij de maxi cosi geleverd werd?

We hebben een Maxi Cosi Cabriofix versie 2010.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die kap zit verstopt aan de bovenkap van de maxi cosi ;)
    Als je aan de bovenkant van de maxi cosi kijkt dan zie je een soort gleuf. Als je daarin voelt, voel je een ijzerdraadje. Dat kan je eruit pulken en daaraan zit de zonnekap vast...

Ik heb me ook rot gezocht de eerste keer ;)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    idd. je kan die zwarte rand met knopjes indrukken iets omhoog schuiven en daar zit je kap ;)
    die zit er gewoon in verstopt:D

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

En je bent niet de eerste die niet weet dattie daar zit hoor. Kostte ons ook maar een weekje of 3 na de geboorte van zoonlief voordat we dat doorhadden...
    En vrienden van ons dachten dat wij een luxere versie hadden tot wij hen er op wezen hoe het zat. Hun kindje was toen al een maandje of 4 volgens mij....

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Ijzerdraadje eruit pulken???
    Volgens mij moet je gewoon in het midden van de bovenste kap duwen (staan aan de achterzijde zeg maar een paar ribbels waar je kunt duwen), dan springt het bovenste kapje zeg maar open en kun je de zonnekap eruit halen.

Als je van het plaatje de bovenste zwarte rand ziet, kun je die aan de achterzijde induwen/uittrekken. De zonnekap zit tussen de zwarte rand en de gele bekleding.

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hihihi ben ik gelukkig niet de enigste kneus die dat niet gelijk doorhad!!
    ik vond het ook al zo raar dat die zonnekap er niet bij zat!
    hahahah en ik zocht de beschrijving op en TADAAAA staat er gewoon in dattie er aan vast zit!! :D:D

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    En nog zo'n genot als je hem er eenmaal uit hebt krijg je hem er helemaal niet meer makkelijk terug in! Althans ik niet met mijn worst vingers. Maar wel super handig hebben er veel gebruik van gemaakt.

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Meiden, allemaal super bedankt! We nemen met kerst de maxi cosi mee naar ons huis (je weet maar nooit of de kleine eerder komt) en zullen dan eens kijken...

Heb me idd de halve middag rot gezocht om hem te vinden op internet, want het zag er bij hun erg handig uit om het kindje met dit weer een beetje uit de wind te houden, maar nergens te koop. Logisch ook als hij er gewoon 'in' blijkt te zitten :D

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat is dan de 2010 versie. Die van mij is 2008 of 2009 en die heeft geen knopjes.

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    hahaha herkenbaar. Wij hebben hem zaterdag gekocht en zijn zelfs nog terug gereden naar de winkel omdat ik dacht dat hij niet compleet was. In de winkel lieten ze zien dat er idd een knopje zit om de rand te openen.

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

*gaat de maxi cosi erbij pakken*

vroeg het me ook al af hahaha... wat een muts ben ik :p

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Haha ik heb me ook rotgezocht. Stond net op het punt om te bellen om het te vragen toen ik ineens het masterlijke idee kreeg om nog 1 keer heeeeel goed te voelen. En ja hoor...daar zat 'ie!

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Gelukkig is dit topic dan voor meer mensen leerzaam ;):D

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gevonden! Zo blij! Ik was al jaloers op de mevrouw die ik vorige week zag met haar mooie schermpje op de MC :p
    Heb net helemaal blij vriendlief geroepen whahaha :p

Zoooooooo bedankt voor dit topic!!!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De knop is niet veranderd hoor. Zolang als de Cabrio op de markt is is het systheem hetzelfde. Knopje in het midden aan deonderkant indrukken en iets naar achter trekken zodat de gleuf 1 cm open komt te staan en dan kun je hem eruit trekken.

16. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi van de kap kwam ik ook pas na een paar weken achter.
    Maar die knop wist ik ook niet en hier ligt de 2e er al in hihi:)

17. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb hem gevonden die knop.
    Is idd een stuk makkelijker!
    Ik zat altijd moeilijk te doen om de kap er weer een beetje fatsoenlijk in te krijgen.
    En nu ook niet meer priegelen om hem er uit te krijgen.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wel handig dat hij er al inzit, maar je moet het net ff weten
    Zal zo ook ff bij de mijne kijken :D

Deel Deze Pagina