Cybex Sirona classic black 7 mnd oud

Discussion in 'Autostoeltjes' started by Inge88, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ik bied onze Cybex Sirona autostoel aan. De stoel is gekocht op 22 februari. Ik heb de aankoop bon nog. De rede dat ik de stoel verkoop is omdat onze dochter helaas ziek wordt van het achterwaarts vervoeren.

Ik heb een tijdje terug bij de fabrikant Cybex aangegeven dat ik het vervelend vond dat er kruimels en zand e.d. in het draaimechanisme van de stoel terecht kan komen. Cybex heeft hierop heel netjes gehandeld en op mijn stoel een kruimelvanger gemaakt. Dat is de flap die je op de 4de foto ziet vooraan de stoel.

Het is een erg fijne stoel, met name het draaien wanneer je je kindje in de auto wil zetten is echt super.

Bij de stoel heb ik ook de zomerhoes gekocht, deze krijg je er ook bij. Als je interesse hebt of eerst graag je kindje wil komen 'passen' in deze stoel dan kan dat uiteraard vrijblijvend!

Deze autostoel kost nieuw €529,-. Hij is 7 maanden oud en de stoel is helemaal in orde. Ik verkoop hem voor de vaste prijs van €380.

≥ Cybex Sirona classic black met zomerhoes - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes - Marktplaats.nl

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Inmiddels verkocht, deze mag dicht!

Share This Page