Hyundai I 30 1.6 I Cvvt Crosswagon bouwjaar februari 2008. Moet weg i.v.m auto van de zaak (nieuw prijs 22.025,00) Kilometerstand 18000 Brandstof Benzine Basiskleur Grijs Accessoires Airbags, Garantie, Lichtmetalen velgen, Elektrische ramen, Navigatiesysteem, Radio/cd-speler, Stuurbekrachtiging, Centrale vergrendeling, Airconditioning, ABS, Achterbank neerklapbaar. Zuid-Holland
ja, wij moeten een auto kopen. Maar geloof nooit dat ons budget zo groot is dat we jullie auto kunnen kopen Als ik de nieuwprijs zo bekijk
hahahah, dat is ook mijn probleem, ik dacht nog, zal ik reageren? hahaha, wel een mooie auto of niet?
ja hij is nog heel mooi zgan, kan evt wel een foto sturen, moet je alleen even een pb sturen met emailadres. wat willen jullie evt ervoor geven dan?
wij gaan pas weer op zoek en sparen als de kleine er is, maar we kijken al wel om ons heen, ik vrees toch dat we voor een peugeot gaan als ik mijn mannetje zo ken.... en we kunnen er niet meer dan 5000 aan besteden, dus wordt niks meid helaas
hahahaha te weinig dat weet ik zeker. Wij hebben een HEEEEEEEL klein budget. ZEg maar de nieuwprijs van jouw auto min 1 nulletje /cijfer ( de nulletjes van de centen reken ik niet mee he )
De helft ongeveer van mymiracle's bedrag dus Dat hebben wij te besteden. Zal een roestbak worden vrees ik
agh valt mischien wel mee hoor, ik zelf heb een fiat punto een oud model, xs ofzo? die heb ik al 3 jaar hij rijd heerlijk, nieuwe dynamo en accu erin en hij is echt super, en die heeft ook maar 2500 gekost toen ik hem kocht, ik hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben!
hey meis dat valt wel mee hoor.het ligt eraan wat je wil hebben maar bijv een ex laese auto in niet heel duur ze hebben wel wat gelopen maar zijn ook altijd goed onderhouden.mijn eerste auto was een alfa 156 die bracht me overal waar ik naar toe wou.ze zijn nu te koop voor 2000/3000 euro zijn 8 tot 10 jaar oud maar lopen doet het echt. als je dan gaat kijken voor een andere auto kijk eens naar een italiaan die zijn meestal niet erg duur. jammer dat je hem niet eerder te koop had staan wij hebben net een nieuwe gekocht.
@ mamzie: ik verkoop mijn golfje! Misschien is dat wat voor je? Valt in ieder geval binnen je budget. Zijn heerlijke auto's waar je nog veel in kwijt kan ook! http://link.marktplaats.nl/212906630 Hier kan je een kijkje nemen.
406 coupé iets voor jullie? Het is een 3 liter V6! Echt een gaaf ding... http://link.marktplaats.nl/212979434
Dus het is iig mogelijk om een degelijke auto te kopen in die prijsklasse. Gelukkig @Female81 : Ziet er leuk uit dat golfje Maar we zoeken eigenlijk een 4 deurs auto. Dat aangezien ik reuma heb en het dan makkelijker voor me is om de kleine achterin te zetten
Heel begrijpelijk! Ik wil zelf ook naar een 4 deurs toe, anders breek ik straks nog mijn rug (beetje zwak plekje bij me)
Leuk Ben helemaal weg van die auto....maar ja, hij moet de deur uit. We gaan van 2 auto's naar 1 station namelijk. Als er vragen zijn (of jullie een proefritje willen maken) moet je maar even pb-en!
graag! zullen we doen, mijn man is eind deze week weer thuis dus dan heb ik het er even over, ik heb in ieder geval alvast de link naar hem doorgestuurd
wij hebben ook een golf 3 diesel te koop prijs 1800eurie's het is een grijs/zwarte in zeer goede staat wie intresse heeft kan me een pb sturen
Ik heb ook een mooie auto te koop, een opel omega station, met alle optie's erop die je je maar kan bedenken onder andere climate control, airco, cruisecontrol enz enz hij is van 1997 en donker blauw met paarse gloed. Erg mooi fijne auto veel ruimte voor de kinderwagen. Helaas moet ik hem weg doen, en op zoek gaan naar een grotere gezinsauto, met een derde kindje op komst, ik kan namelijk geen drie kinder stoelen hier in kwijt. Zal straks even meer vermelden mocht er intresse zijn en een foto.