Ik vraag me af, zie vrijwel overal staan dat je de babykleertjes eigenlijk niet in de droger mag doen, hoe doen jullie dat, echt helemaal niks in de droger of toch gewoon uitproberen?
Kleertjes doe ik niet in de droger. Gewoon ophangen blijven ze veel mooier. Bekleding van het bedje, wikkeldoeken/badcapes enz. doe ik wel in de droger.
Ik doe ook alles in de droger, alleen duurdere kleertjes waar ook opstaat dat het niet in de droger mag doe ik niet in de droger, maar hang ik op.
Ik doe alles in de droger, ook de duurdere spulletjes. Gaat hier ook prima. Er staat inderdaad vaak op de labeltjes dat het niet in de droger mag of alleen handgewassen mag worden of zelfs dat het alleen maar naar de stomerij mag... Ja, dag!
alles ophangen! Ziet gezellig uit bij ons op zolder met drie kids en vierde op komst, al die gekleurde was hihi
Hier ook alles in de droger! Soms hang ik het de 1e keer op maar daarna gaat het, hop, ook de droger in.
Ik doe geen babykleertjes in de droger. Niets, op spijkerbroekjes na. Ik hang alles op (op zolder). Het is binnen een dag droog. Hij groeit overal al zo snel uit, ik vind dat het kleiner wordt, korter en uit model van de droger Mooier wordt het er iig niet op Beddegoed etc. doe ik wel in de droger.
Hier gaat ook alles in de droger. Behalve zijn maillots voor onder zijn spreidbroek. Dit krimpen teveel in de droger.
We hebben wel een droger, maar ik heb alles gewoon opgehangen. Gebruik de droger eigenlijk alleen voor de handdoeken en het beddengoed. De rest hang ik vrijwel te drogen.
Ik deed alles in de droger, maar nu de kleertjes niet meer vind dat alles toch wat krimt...en ja dan blijf je nieuwe spullen kopen nu is hij bv al uit een shirt van maat 74 terwijl ik andere van de zelfde winkel alleen maar op de lijn hebt gedroogd en die passen nog prima beddengoed en hydrofielluiers enz gaan wel in de droger hoor.....
ik heb net zo'n beetje alle kleertjes uitgewassen en in de droger gedroogd. Ik doe mijn eigen kleding ook in de droger dus waarom die babykleertjes niet? De baby draagt de meeste kleding een stuk korter als dat ik mn kleding draag. Ik ga alleen straks denk ik wel alle kleertjes met losse bedrukking aan de waslijn drogen. Dus waar het plaatje zeg maar plastic achtig is. Dat wordt snel lelijk in de droger.