Oh, kijk. Dat is goed om te weten! Onze zoon is een groot mannetje en hij paste precies een jaar in de cabrio. Wil een volgend kindje ook graag 12 maanden in de maxi cosi, dus denk dat een citi dan niet zo handig is. Bedankt voor je tip.
Onze cabrio is tweedehands en wij wisten dat deze mensen er HEEL zuinig op geweest waren en dat de autostoel zeker niet bij een ongeluk betrokken was geweest (bekenden). De stoel was toen 3 jaar oud. Nu vind ik hem idd te oud om nog eens te gebruiken qua veiligheid. Ik heb overigens laatst gelezen dat het achterhaald was dat ze maar 3 of 5 jaar meegingen. Iemand had de ANWB gebeld en die gaf aan 7 a 8 jaar geloof ik. Ik heb veel tweedehands pebbles gezien van nette mensen die aangeven dat de maxi cosi geen ongeluk heeft meegemaakt. Ben geneigd om dat wel te geloven eigenlijk, waarom zou men daar over liegen? Of ben ik dan heel naief? Liever nieuw en liever niet bezuinigen, maar we hebben het momenteel even niet zo breed. Dus we zijn op zoek naar de beste optie binnen ons budget. Liefst zo goedkoop mogelijk, sowieso houdt het met 150 euro wel op. Maar wie weet doen opa en oma ons nog wat cadeau? Dat zou me ook niks verbazen eigenlijk. We zullen zien. Een nieuwe cabrio heeft nu wel mijn voorkeur denk ik.