O even gekeken en wat cygnet zegt klopte idd. Zijn schouders kwamen boven het bovenste gat uit..dus nu zag ik dat die gordeltjes idd eerst een draai moeten maken voor ze over zijn schouders gaan en dan krijg je ze idd nooit meer goed strak. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
hier ook hoor m was een moeilijke slaper en dan sliep hij erin hoefte ik hem niet wakker te maken maar haalde de maxi cosi eruit. +dat het veeeel veiliger is dan met 9maand in een voorwaarts getichter autostoel. dus snap tuc wel.
Op dit punt zijn wij ook overgegaan op vervolgstoel. Wat er ook kan zijn is dat je te weinig gordel meer hebt om goed strak te trekken. Dus dat de gordel voor een groot deel om je zoon heen zitten en je een te kort stukje overhoudt om stevig aan te trekken.
Echt joh? Maar dat is dan zeker een klein poppetje? Mijn dochter is 27 maanden en die kan er zowel qua lengte als gewicht echt niet meer in! Soms gaat ze er voor de grap even in zitten, hij staat gewoon boven, maar het ziet er echt niet uit
Wij hadden het hier met Thirza, die paste volgens alle 'regels' nog in de priori, maar kwam met haar schouders zodanig klem te zitten dat ze dus niet meer in dat ding paste. Dit klinkt een beetje hetzelfde, dus ik zou zeggen: lekker over naar de volgende stoel. Te losse gordels/teveel spelingsruimte leveren veel te veel risico's op Bij aanrijdingen/noodstops, maar ook bijvoorbeeld dat hij ruimte krijgt om z'n armpjes eruit te wurmen.
Ja precies..hij is dan wel ontzettend braaf maar je wil het risico gewoon niet nemen. haha met 24 maanden nog..heerlijk zeg! Das echt een mini dan. Mijn oudste is ook heel klein maar met dik 16 maanden was het echt gedaan.
Hier hebben ze vanaf de tweede ook lang in de maxi cosi gezeten, allemaal tot behalve onze vierde want die werd er met 14 maanden te lang voor, maar wat gewicht betreft kan ze er nog steeds in.
Lol, mijn dochter zat met 2 jaar nog in de maxi cosi, en dat ging prima. Sterker nog, ze is nu ruim 2,5 en ze zou er nog in passen, maar we hebben geen auto meer.
Sjonge, Caitlyn is al niet zo groot, (2,5 week terug met 18 maanden was ze 9,6 kilo en 80 cm), maar die past echt niet lekker meer in de MC. Maar goed, zal dan naast grootte en gewicht vooral ook nog wel een verhoudingen-verhaal zijn dan, (en feit dat ze er ook echt niet meer in wil, helpt ook niet echt ). Maarrehm.... hebben jullie er foto's van? Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet
Hier idd ook de verhoudingen..want mijn binkie is echt niet heel groot..maar heeft wel in verhouding een enorm lang bovenlijf. Ik heb shirtjes voor hem waarvan ik de mouwen nog moet omslaan en de breedte ook prima is maar wat dus wel naveltruitjes worden
Hier tot 18mnd erin gezeten deze foto is met 16mnd gemaakt. 80cm en 9kg Ik trok haar altijd wat onderuit ander kwam ze te hoog met haar hoofd.
Ze mogen van mij de maxi cosi`s ook wel groter maken had het mooiste geweest als die dingen tot 3 jaar mee gingen. Nu een achterwaartse stoel waar ze heerlijk in zit.
Leeftijd zegt echt niets. Mijn eerste heeft tot 9-10 maanden in de maxicosi gezeten. Dochter tot 15 maanden en zoon 2 zal het wel niet zo heel lang uithouden. Hij is nu 5,5 maand en al 70 cm (8,5 kg)... maar we zullen zien. Zolang als mogelijk blijft ook hij in de maxicosi.