Hoi, Over enkele weken trouwt mijn moeder Ik heb een super schattig jurkje voor mijn kleine moppie, maar hieronder zou ik graag een maillot aandoen. Dat is namelijk toch mooier dan een legging of broekje. Ze weegt nu 3700 gram, en draagt nog maat 50. Ik heb er 2 van Zeeman, maat 50/56, maar die is echt nog véél te groot! Te lang én te breed... Bij Hema hebben ze enkel maat 56, dus die hoef ik ook niet te proberen. Bij H&M zag ik er hangen maat 50/56, maar die zagen er ook echt lang uit. Hebben jullie een tip?
hm zijn idd ook echt groot ik pak altijd een maat kleiner. Ik heb geen tips ik kon ze ook niet vinden wat een ramp die dingen bij een baby haha Misschien de wibra?
prenatal kleertjes vallen redelijk klein uit. En anders eentje kopen in maat 56, 2x wassen op 40-60 graden en 2x in de droger, dan krimpt het zeker.
Voor ons dochtertje dat bij de geboorte 6 pond woog heb ik een maillot van c&a in maat 44 die direct paste en die, nu ze 8 pond weegt, nog past. Heb ook een legging van noppies die direct goed zat en nog steeds.
Die van de H&M zijn wel vrij smal, en je dochter heeft nog een paar weken om erin te groeien. En anders in de droger ermee.
Bedankt! Ik ga één van de dagen eens bij C&A kijken. Ik had de maillot al op 60 graden gewassen en ook al in de droogkast, maar toch wilt die niet krimpen...
Die van de c&a vind ik juist groot vallen! Ik had toen maatje 56/62 gekocht en die past nu nog steeds niet. Van de hema maat 50/56 paste gelijk.
Van h&m heb ik ook in de droger gehad, maar nog steeds een stuk groter dan de maat 44 van c&a. Verschil is denk ik dat ik dus een maat 44 van c&a had gekocht, die valt wel een stuk kleiner dan de 50/56 van andere winkels.
Ik heb ondertussen bij C&A een maillot gekocht, maat 44/50. En deze past perfect bij mijn dochtertje! Bedankt, Laure80!