Is hier misschien iemand die de gratis bonnen voor mama entree plopsa indoor Coevorden heeft uit de veronca gids? Als je er zelf geen gebruik van wilt maken zou ik deze dan mogen? Ik zou er heel blij mee zijn en mijn zoontje nog veel meer .
ah shit. als je nou 2 dagen er eerder mee kwam had je m zo mogen hebben van mij maar helaas is die kaart met t oud papier mee gegaan hopelijk heeft iemand nog de kaart voor je over zodat je er toch nog van kan genieten
Ik ga zo even kijken voor je. Heb van de week ook van iemand gekregen, maar ik ga er toch nog niks mee doen. ik ben zo terug
Spikkeltje, superdat je voor ons opzoek bent gegaan! Maar..... Ik vond vanmiddag een kaartje op mp voor alleen de verzendkosten.. Ik ben dus voorzien. Maar ik las hier dat er nog graag iemand een kaartje zou willen. Je kunt haar er vast blij mee maken. Lief dat je hebt gezocht en bedankt!
je kunt de bonnen hier gratis uitprinten en inleveren is dus niet alleen voor abonnees Alle mamas gratis naar Plopsa - Veronica Magazine