Wij hebben een tweedehands EasyFix gekocht en ik heb er nu al heel veel plezier van. Je hoeft de Maxi Cosi er alleen maar in te klikken en met de Isofix bevestiging zit deze heel erg stevig vast op de achterbank. Bij mij was de overweging vooral dat ik een driedeurs auto heb en dat je een Maxi Cosi vaak in en uit de auto haalt.
met 2 kindjes zou ik het wel doen idd maar met 1 niet. Ik heb geoefend met de maxicosy en was binnen 1 min klaar. Gelukkig heb ik wel een 5 deurs want een 3 deurs is het toch wat lastiger
Ideale dingen zijn het, misschien wel de beste koop van onze hele babyuitzet geweest. Wij hadden er drie: -in mijn moeders auto (gordels te kort, dus anders kon mc er niet eens in! is wel de moeite waard om even te testen van tevoren dus, anders sta je ineens voor een vervelende verrassing bij het ziekenhuis na de geboorte....) -in de auto van mijn lief: die had leren bekleding, en de mc ging daarop schuiven. zo vonden we zoonlief helemaal dubbelgeklapt terig na een kort ritje (mc gaan schuiven en kiepen op het leer), jaiks! je schrikt je lam als je dat ziet. gelukkig niks gebeurd, maar gelijk doorgereden naar babyzaak voor zo'n geval. -in mijn auto: ik ben rugpatiënte, en hoefde nu niet te bukken en klooien met die gordel. één klik en tadaaa: klaar om te gaan! Kortom: drie goede redenen om er een te kopen. Wij hadden er trouwens twee van marktplaats; scheelde toch wel met nieuw qua geld.
Hier ook heel veel plezier van gehad. Alleen de maxi-cosi er weer uit halen is soms even prutsen, maar misschien dat dit bij de nieuwe modellen makkelijker gaat?
Normaal als ik de maxi-cosi plaats gaat het ook goed hoor en is het niet een extreem gehannes.. alleen moet je in van die moeilijke bochten wringen en als ik dan al rugpijn heb, is dat allesbehalve prettig. Bij de easybase hoeft dat niet. Alleen het installeren van de easybase is ff een gedoe, maar verder is het zo fijn om er 1 te hebben
Bij ons is het ook een van de beste aankopen van de baby-uitzet. Helemaal met 2 baby's. We hebben het easy fix systeem en kan niet anders zeggen dan dat het ideaal is. Cosi erop en klik klaar ben je. Nooit geen gehannes meer. Vind het ook handiger om ze eruit te halen. En dan bedoel ik de baby's uit de maxi cosi's als die in de auto blijven staan. Je schuift de beugel omhoog en alles blijft gewoon stabiel staan. Dit systeem is het geld echt meer dan waard!
Zeker een product dat ik iedereen aanraad. Lekker snel de maxi-cosi in en uit de auto. Zit altijd stevig vast en geen gehannes met gordels. Stukke beter voor je rug
Wij hebben ook in beide auto's een eaybase, vind het ook super handig! Het is even een investering, maar voor ons echt dubbel en dwars waard!
In mijn auto paste de maxi-cosi niet in de gordel. Daarom hebben we een easybase gekocht. Ik vond het heel prettig.
wij gebruiken hem nu ruim vier maanden maar het bevalt ons echt super wil hem voor geen goud meer missen zeker in smalle pakeerplaatsen en drukke plaatsen. echt een aanrader