Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een reserve konijn. In de winkel niet meer verkrijgbaar en heb ook heel het internet al afgespeurd. Is er iemand die me kan helpen ? Het mag een ivoor of blauw konijn zijn. Hij heeft het model met het muziekdoosje maar het mag ook een van de konijnen zonder muziekdoosje zijn. (geen tutdoekje). Het gaat dus om het blauwe konijn dat op het plankje zit.
ik heb hem niet maar wij hebben het roze tudoekje voor onze dochter maar ook online kan ik alleen het blauwe tutdoekje vinden...sorry
Bedankt voor het meedenken Stefanie. Dat is inderdaad ook het enige dat ik samen met de slofjes kan vinden
Nee helaas Maaike... dit is het konijn van 2012. Ik zoek Niet Ritchy maar Sue.. Ziet er net wat anders uit. Maar bedankt voor het meedenken !
Ja dat is hem zeker ! loop ik ook steeds tegenaan. Nergens meer te krijgen.. dus ik hoop dat iemand hem/haar in huis heeft liggen en er niets mee doet...
je zou onderstaande kunnen mailen met de vraag of er echt geen mogelijkheid is om hem naar nl op te sturen... Return my ted Shop
heb lang zitten googlen maar ook niet gevonden, jammer, want ik wil ook wel een reserve. Ik dnek dat we de winkels maar langs moeten gaan of er toevallig nog eentje ligt.... Miek
Aantal maanden terug ben ik nog bij Babypark geweest en toen hadden ze ze in de uitverkoop. Heb toen nog eentje met muziekdoosje erbij gekocht.. Achteraf stom... want die kun je helemaal niet goed wassen.. Maar zoonlief werd zo rustig van het muziekje. Ik had toen ook gewoon nog een andere mee moeten nemen zonder muziek. Nu zijn ze er waarschijnlijk niet meer. En tja.. wat je zegt.. anders gewoon toch maar eens naar de winkel rijden om te kijken of er niet ergens nog eentje verstopt ligt.
Hoi, Ik was vandaag bij de baby planet bij ons en die hadden ze dus nog in het ivoor en rose. Zowel de nr 1 zonder muziekdoos (nog 2 stuks) als die met muziekdoos (nog 5). Ik wil wel wat voor je kopen en opsturen maar de verzendkosten zijn dan wel nog 6,75