Mooie en goedwerkende EasyBase2. Ongeveer 10 maanden gebruikt. Met één klik ben je bent klaar om te gaan! Je baby meenemen in de auto is erg eenvoudig met de Maxi-Cosi EasyBase2 waar een Pebble of CabrioFix op past. De EasyBase2 wordt geïnstalleerd met de autogordel en een gordelspanner. Eenmaal geïnstalleerd klik je heel simpel het babyautostoeltje op de EasyBase2, zonder nog eens de autogordels te gebruiken. Met de veiligheidsindicator op de EasyBase2 weet je zeker dat je het babyautostoeltje juist hebt geïnstalleerd. Product kenmerken (Niet-Isofix) base voor gebruik met autostoeljes Pebble en CabrioFix (0 tot 12 maanden, tot 13 kg) Bevestiging met 3-punts autogordel Minimale kans op verkeerde installatie door duidelijke gordelloop Click & Go: met één klik autostoelje op base te bevestigen, zonder autogordel In hoogte instelbare afsteunpoot zorgt voor extra stabiliteit en verhoogde veiligheid Met indicatoren voor weergave correcte instelling afsteunpoot en bevestiging stoeltje op base Veilige oplossing voor auto's met korte gordels Goedgekeurd volgens de allerlaatste Europese veiligheidseisen ECE R44/04 Ophalen in Naarden (tijdens kantooruren) of Amersfoort. Of verzendkosten koper.
Hoi! We willen er graag 60 euro voor hebben. Laat maar weten of een van jullie hem daarvoor wil hebben. Groetjes, Kiki
OKe, me vriend wil er niet meer voor uitgeven dan 55 euro incl de verzendkosten. Dan zoek ik nog eventjes verder
Ik wacht ook nog even, mijn vriend ziet het nut er nog niet in... Denkt dat het met een gordel net zo gemakkelijk gaat... Maar daar komt ie snel genoeg achter
Haha, daar komt hij inderdaad vast snel achter, hoop ik voor je! Ik was er echt superblij mee. 55 incl verzendkosten vind ik net te weinig, 55 excl verzendkosten zou ik wel willen doen pompeltje.
Even overleg gehad maar helaas hij wilt er niet meer vooruit geven dan die 55 euro incl de verzendkosten. Omdat hij een man is en het stiekem ook flauwekul vind omdat de gordel toch net zo makkelijk gaat.
Ja, we hebben er nog 1! (We hadden er 2 en de ene is inmiddels verkocht ). Je mag hem voor 55 excl verzendkosten hebben.
ik heb zelf geen interesse, maar meiden, zo'n ding is zooooooo verschrikkelijk handig!!! Gewoon met één klik staat de mc vast. Geen gedoe met gordels, ideaal! (heb zelf de oude versie, welke we over een paar weken weer moeten gebruiken, ben er nu alweer blij mee ) de mannen die het wel met de gordel gaan doen, komen zichzelf nog wel tegen