*DISCLAIMER* Dit bericht slaat eerlijk gezegd niet ergens op, ben gewoon even blij en om het wat 'echter' te maken, typ ik het even uit! Woehoe! Ik heb het kamertje klaar! :-D Helaas missen er op het babykamertje wel een paar baantjes behang (met dank aan grote zus), maar daar hang ik wel wat voor. Vooralsnog ligt Naeyyssa op het babykamertje en Dariënne en Yashyra delen een kamer. Dit is omdat Yashyra moet wennen aan het delen van een kamer en dat kan Dariënne nou eenmaal iets beter 'lijden' dan haar kleine zus. De drie zussen gaan, zodra broer er is, met z'n drieën op de grote kinderkamer en broerlief krijgt de eerste tijd een kamer alleen. Babies worden immers wakker 's nachts.. Zodra hij doorslaapt zien we wel weer verder. (Heb toen Naeyyssa kwam de kamers ook wel zes keer omgegooid denk ik haha domweg omdat ik geen set-up kon vinden waarin ze alledrie goed sliepen! ) Alles is gewoon klaar! Commode is ingepakt, kleertjes liggen gesorteerd klaar, badje is gereed, bedje staat, ...... Alleen nog wat rompers wassen (oh en een nieuwe rectaalthermometer aanschaffen! niet vergeten!) en het ziekenhuistasje klaarzetten. Over 7 a 8 weken zal zoonlief in een warm nest ontvangen worden! :-D
Leuk om te horen! Als ik ook over 2 maanden zo klaar wil zijn, moet ik nog een boel doen! We zijn nog niet eens begonnen met verven...
Dat hebben wij ook niet gedaan hoor.. Toen we dit huis betrokken hebben we twee (qua stoffering vrijwel identieke) kinderkamers gemaakt en daar doen ze het maar mee, totdat de meiden me gaan smeken om een prinsessenkamer en zoonlief om een Cars-kamer ofzo! Ach, Winnie the Pooh is (onder de 6) altijd goed toch? En het is tenminste niet knalroze!
Toppie Daya.... Je c met 8 letters en 1 y kan binnenkort (8 weekjes) komen! (heb trouwens zitten te bedenken, kan er echt niets van maken hihi) KuZzzz
Wat fijn dat alles af is! En het enige was ik heb kunnen bedenken is Cyranooo... we zullen dus af moeten wachten Wendyp
Thanks meiden! :-D De naam, sjah....... Daar moeten jullie echt nog 7 a 8 weekjes op wachten! En Cyranooo is wel echt way off hoor! Whahaha ik lig helemaal dubbel, zie al een baby met pinokkioneus geboren worden!
Wat lekker dat je alles klaar hebt, en wat hebben jouw kinderen een aparte namen. Ben ook wel heel benieuwd naar je jongensnaam...
Wij hadden de babykamer 3 dagen voor de bevalling "klaar". Ik moest zelfs op de dag dat mijn vliezen gebroken waren en ik het thuis mocht afwachten, de kleertjes nog sorteren en de commode inpakken Ik ben dan wel bevallen met 36+4 dagen, maar het zegt wel genoeg over de tijd waarin we bezig zijn geweest
@ Dizzy, nog even geduld! @ Moonlight, hahahaha dat zou ook echt iets voor mij zijn hoor! Ware het niet dat ik nog zoveel spulletjes had/heb en dat ik die zelfs nog op de goede plek had liggen.. Het is hier gewoon niet veel werk..! @ Lovelyme, haha hij moet van mij sowieso nog 6 weken blijven zitten hoor! Maar daarna; alles is klaar, laat maar komen die beeb! :-D