In de aanbieding: - 2 Tommy Tippee flessen, nog helemaal nieuw in plastic. 260 ml. per stuk. - Babysleep, hulpmiddel om je baby van zijn voorkeurshouding af te helpen. Bij onze oudste heeft het erg goed gewerkt (in combinatie met fysiotherapie uiteraard). - Pakket jongenskleding maat 62, bestaande uit: - 1 spijkertuinbroek - 1 corduroy tuinbroek - 3 spijkerbroeken - 3 longsleeves Mexx (groen, bruin, blauw/groen aan twee kanten draagbaar) - 1 polo longsleeve Ducky Beau lichtblauw - 1 longsleeve groen Hema - 1 vest knalrood - 1 joggingpakje grijs - Pakket jongenskleding maat 68, bestaande uit: - 3 spijkerbroeken (2x Mexx, 1x Dirkje) - 3 gewone broeken - 2 longsleeves Alles ziet er nog goed uit. Sommige spullen zijn zelfs nooit gedragen, alleen maar een keer gewassen. Onze kleding wordt op max. 30 graden gewassen en gaat niet in de droger. Wij roken niet. Bij interesse svp contact opnemen via een PB-tje want ik kom hier niet dagelijks en van PB's krijg ik apart bericht. Ik kan evt. per email foto's opsturen, maar heb ze nu even niet bij de hand om hier te plaatsen.