Ik krijg nogal wat aanbiedingen om kleertjes over te nemen. Erg leuk, maar wat draagt een baby die in het voorjaar geboren wordt? Ik denk gene rompers met lange mouwen? Wel vestjes ipv jasjes of berenpakjes, denk ik. Vertel! Mei is ook lastig vind ik, kan tropisch zijn, maar ook gewoon fris met wind
Ik zou voor maatje 50-56 wel voor lange mouw, een baby ligt veel ststil. En ik zou voor een dik vestje gaan en een heerlijke wikkeldeken, dat zal wel warm genoeg zijn.
Ik heb voor onze baby in april wel wat rompertjes (maat 50/56) met lange mouw en wat vestjes. Lekker voor als we naar buiten gaan etc.
Goedzo!! Lekker positief je bezig houden met kleertjes!! Mijn dochter is van juli. Zij heeft in het begin lange rompers gedragen. De rompers van de Hema vind ik erg fijn (de stretch bio versie). Ik had zowel met mouwen als zonder mouwen aangeschaft. Je voelt snel genoeg welke je wanneer je het beste kunt gaan gebruiken. Mijn dochter heeft ook nog vrij lang shirts met lange mouwen gedragen. Pas na een dikke maand heeft ze een paar shirtjes met korte mouwen gedragen. Die heb ik toen snel bij de zeeman bijgehaald toen dat nodig bleek. Ik had 1 vestje gehaald. Die gebruikten we als jasje.
Tja denk dat je beetje van alles wat moet hebben. Onze dame is begin mei geboren vorig jaar en toen was het 30 graden. Ze droeg de eerste dagen lange mouwen shirtjes en broekjes maar ze ging al gauw over naar korte mouw tot alleen luier. Dus je kan alle kanten uit
Mijn dochter is van april en ik had shirts met lange mouwen, maar ook met korte mouwen. Rompers had ik zonder mouwen en met lange mouwen. Zo kon ik van alles combineren en aanpassen aan het weer. als jas gebruikten wij een vestje.
Oké, dan trek ik alle basic rompers van zoon MET en zonder lange mouwen maar weer uit de kast Vestje heb ik in maat 50, zal nog een 56 bij halen dan, of eerst even kijken in de super meisjes kleding stash van vriendin als het blijkt dat we een meisje krijgen Ik heb veel pakjes met lange mouwen. Dus voor iets frissere dagen heb ik wel genoeg in uni-sex. Koop misschien nog wel iets wanneer ik het geslacht weet Zal voor de zekerheid shirtjes met korte mouwen gaan kopen/krijgen/lenen, voor als het toch warm gaat worden in de loop van mei/juni. Die heb ik eigenlijk helemaal nog niet van zoon. Voor tropische zomermaanden ga ik tzt wel shoppen voor superleuke rompers. Want tegen die tijd zal een rompertje alleen, eventueel met dun lakentje in de wagen wel genoeg zijn
Mijn dochter was een mei baby Ik had vooral rompers met korte mouw, maar in het begin wel voornamelijk shirtjes met lange mouw hoor, pas in maatje 62 (juli/aug) droeg ze korte mouwtjes en dan een mouwloos rompertje eronder. Verder had ik vestjes en een wikkeldoek. Ik denk dat er de eerste weken niet zoveel verschil zit in kleding tussen een winter en zomerbaby. Behalve als je naar buiten gaat natuurlijk, maar met een dikke wikkeldeken in de winter kom je een heel eind. Ik heb nu een oktoberbaby, draagt dezelfde soort kleding als de oudste in het begin, heb nu alleen wel een warme voetenzak voor in de maxicosi en verder voor in de kinderwagen extra dekentjes
Mijn dochter is van midden mei. Heb vrijwel geen romper met lange mouw gebruikt. Wel veel badstof-achtige pakjes én een wikkeldeken. De wikkeldekens waren een echte uitkomst!
Ik vond de wikkeldeken voor onze warmbloedige oktoberbaby ook ideaal Ik heb bij zoon ook weinig rompers met lange mouw gebruikt, omdat hij het snel te warm had. Daarom vraag ik me dus echt af of een voorjaarsbaby die nodig heeft. Ach, ik heb er een paar, dus mocht t nodig zijn, zijn ze zo gepakt