De titel zegt het al; Wanneer raden jullie aan om de kleertjes te gaan wassen? Ik wil eigenlijk wachten tot ik met verlof ben, nog 4 weekjes dus en dan ben ik 36 weken. Maar ten 1e heb ik zoiets van klaar is klaar maar aan de andere kant wil ik in mijn verlof ook nog wat te doen hebben en alles lekker fris in de kast hebben. Maar als ik nou te vroeg beval, heb ik nog niks gewassen!
ja zeker herkenbaar probleem, ik heb 4 weken van te voren verlof, maar vind het eng zo lang te wachten want wat nou als het kindje wel eerder komt? Dus heb besloten met 30 weken ofzo ongeveer te gaan wassen, gewoon op mijn gemakje, op de vrije dagen steeds een wasje ofzo tegen die tijd ga ik ook de kinderwagen en de maxi cosi hier in de trapkast zetten, ze staan nu nog op het kamertje. de box zetten we zo'n 1-1,5 maand voor de uitgerekende datum op
Kinderwagen staat hier al een tijdje in de gang. De box die wij wilden moest besteld worden en komt over 4 weekjes binnen. Kan 'ie gelijk worden opgezet haha.
Wij hebben nu de meubels etc. staan dus alleen nog alles wassen en leuk aankleden. Ik kan haast niet wachten maar nu is het nog te vroeg.
hoi we kunnen pas met de kinderkamer beginnen als ik ongeveer 32 weken ben. verbouwing begint pas over 2 weken (ben nu 27 weken) daarna alles goed schoonmaken en in mijn verlof (6 weken van te voren) ga ik beginnen met alles te wassen en wordt de box ook neergezet. kan niet wachten. alles zit nu in dozen
Haha bij ons staat ook alles in dozen...nou ja alles, heb zowieso al 4 dozen met alleen al kleertjes staan. Kamertje staat al maar er staan me nog een hoop dingen in de weg haha.
Ik heb vorig weekend (met 32 wkn dus) alles gewassen. Ga van de week alles netjes inruimen e.d. Zodat de babykamer helemaal klaar is. Wilde ik deze week al doen, maar door flink last van m'n bekken/onderrug heb ik dat maar even gelaten. Hoop het van de week in orde te kunnen maken. Geeft me wel een fijn gevoel alles grotendeels op orde te hebben.
Ik heb eergister mijn eerste witte babywasje gewassen & gisteravond alles gestreken. Het kan maar klaar zijn.. Waarom zou het te vroeg zijn ? Als je je eige kleding wast ligt het soms toch ook langer in de kast..
Wow, ik wilde met alles wachten tot mijn verlof dat na deze week ingaat maar WAT JEUKEN MIJN HANDEN!!!!!!!!!!!!!! Het is echt heel erg, ik ken mezelf niet terug! Waarom kan ik niet nog een weekje wachten? Nee, ik wil alle meubeltjes VANDAAG in elkaar hebben, heb gisteren het ledikantje zelf in elkaar gezet en nu is er geen houden meer aan. Red mij, ik ben veranderd in een nestel-monster!!!!!!!!!!!!
Ik heb met alles gewacht tot mijn verlof dat afgelopen maandag is ingegaan... Nu staat de box in de kamer, de kinderwagen staat klaar en alle kleertjes zijn gewassen en gestreken. Van tevoren jeukten mijn handen ook al wel, maar ik wilde wat te doen hebben in mijn verlof. Nu is alles klaar en kan het wachten beginnen!
Wat kunnen jullie allemaal 'netjes' wachten!! Wij hebben gisteren de eerste kleertjes gekregen en zou het die het liefst nu al in de wasmachine stoppen, hahahaha!
alles is hier al 2 x gewassen hahahahaha en dan over 3 weken gaat alles nog een keer in de was en dan gaat het lekker de kast in hahahahaha
Ik ben al vrij vroeg begonnen met wassen en strijken. Toen ik 30 weken was was alles al klaar. In de kast liggen geurbuiltjes van zwitsel zodat het lekker blijft ruiken. Ik ben blij dat ik het allemaal klaar heb want ik heb er nu geen puf meer voor. De box staat ook in de woonkamer klaar en de kinderwagen staat ook al op de kleine te wachten.
Och, hier ook al vroeg dingen gewassen. Ik heb ook niet alles in 1 keer gewassen, maar gewoon als ik wat nieuws had het met onze was meegedraaid.
Hmm dan denk ik dat ik vd week ook maar es begin met wassen. Klaar is klaar. Wilde wachten tot mijn verlof om 2 redenen: 1. Niet iedereen heeft het kamertje nog gezien, en wil voorkomen dat ze dingen zien die ze niet mogen zien (wat betreft het geslacht.) Maar mijn vriend zei "Ze hebben tijd zat gehad om te komen kijken. Je hoeft voor diegene niet te wachten met inpakken, dan hadden ze maar eerder moeten komen". Dat vond ik hele goeie en heeft hij helemaal gelijk in! 2. Ik wil in mijn verlof ook nog wat te doen hebben. Maar zul je niet zien dat je daar dan helemaal geen tijd/zin meer in hebt. En mijn vriend heeft dan tegen die tijd ook bijna vakantie dus wil nog van het mooie weer genieten. Dusss ik ga vd week lekker beginnen met wassen en het kamertje helemaal af maken en inpakken! Wel een fijn gevoel dat alles klaar is.
Nou, bij ons staat alleen de kinderwagen nog klaar, haha. Ledikant is al in elkaar gezet, maar staat nog kaal in onze slaapkamer (zonder matras e.d.) Commode moet nog in elkaar gezet worden..(wil ik vanavond nog doen eigenlijk) Garderobekast halen we binnenkort erbij. De kleertjes liggen hier nog in tassen op de grond. Maak me echt niet druk om een eventuele vroeggeboorte. Daar komen we dan wel uit en ze wordt niet doodziek van een niet gewassen kledingstuk, lijkt mij! Ben wat dat betreft nog goed nuchter
Heb je ook goed hoor maar ik ben nou eenmaal iemand die alles perfect in orde wilt hebben haha en in de stress schiet als iets niet af is. Maja zo ben ik Maja ben hier ook nog niet ervaren in, dat zal het hem ook wel zijn.
Hihi, ik ben er ook helemaal niet ervaren in, maar ik denk dat ik zo rustig aan doe omdat ik echt ervanuit ga dat mijn kindje niet eerder wordt geboren. Heb nog een paar weken
Nog eens even een vraagje, gebruiken jullie gewoon hetzelfde wasmiddel die jullie ook voor jezelf gebruiken? Ik kan alleen tegen ariel zonder wasverzachter, anders zit ik onder de bulten en jeuk....
Ik heb de grote dingen klaar (meubeltjes enzo), maar de rest gaat komende week vanuit NL (waar we nu op vakantie zijn) mee naar DLD en dan gaan we alles verder inrichten en ook het meeste nog wassen/uitsoppen. Lakens heb ik allemaal al op 90 graden gewassen bij elkaar, maar kleertjes en leuke dingetjes moet nog Ik dacht, met 32 weken daarmee beginnen leek me wel goed, en dan met 38 weken wil ik wel echt alles klaar hebben Ik koop hier trouwens nog een doosje Neutral. Leek me wat veiliger en beter voor de eerste wasjes. Zeker als je zelf last hebt van exceem oid lijkt het me geen overbodige luxe. Later kun je het altijd gewoon meewassen met de rest.