Ik heb diverse merkkleding voor meisjes te koop. Alle kleding die ik aanbied komt uit een rookvrij huis zonder huisdieren. Allereerst een t-shirt van Mexx Maat: 92 Prijs: 5 euro Het t-shirt is effen zwart met de tekst "MEXX" in gekleurde kraaltjes en pailletjes.
T-shirt van "Lief!" met de tekst "ondeugend!" Kleur: groen/wit gestreept met fuchsia roze randjes Maat: 86 Prijs: 5 euro
Fleurig rompertje van "Lief" Het ziet eruit als een hemdje met broekje, maar het zit aan elkaar vast. Het is dus echt een rompertje. Het hemd-gedeelte is gestreept in de kleuren roze, oranje, bruin en groen, Het broekje-gedeelte heeft vrolijke balletjes in de kleuren roze, oranje, bruin, groen en blauw. Op de voorkant staat in het groen de tekst "Lief!" Maat: 86 Prijs: 1,50
Leuk wit shirt van Esprit in maat 86. De tekst is in antraciet en heeft een glitter-effect. Maat: 86 Prijs: 5 euro
Fuchsia roze broekje met schattig borduursel aan de bovenkant en de tekst "esprit" in zilverdraad bij de broekzak. Maat: 86 Prijs: 5 euro
Wit polo shirt met lange mouwen van Esprit. Het shirt heeft schattige hartjes drukknoopjes en een borduursel van twee hartjes in het lichtroze op de voorkant. Maat: 74 Prijs: 3,50
Wit shirt met lange mouwen van Esprit. Dit shirt een een bedrukking van twee vogeltjes in de kleuren roze en grijs. Als detail heeft dit shirt een schattig drukknoopje bij de hals. Maat: 74 Prijs: 3 euro
Een leuk setje van Persival bestaande uit een beige broekje met borduursels en een bijpassend hemdje. Het prijskaartje van het broekje (14,95 euro) zit er nog aan. Het bijpassende hemdje is ook nieuw alleen is met passen het prijskaartje er af gegaan en ben ik die helaas kwijt. Het hemdje heeft een print in de kleuren groen, geel en beige. Maat: 92 Prijs: 7 euro
Hai Mik25, Ik heb nog heel veel kleding. Toevallig heb ik het vanavond gesorteerd op maat. Ik moet nu nog wel een overzicht maken en evt. foto's. Ik hoop dat ik daar morgen de tijd voor heb. Misschien dat daar ook nog iets tussen zit?
Ik zal beginnen met maat 86: - stoer spijkerjurkje van Prenatal - grijs gevoerd broekje met roze riempje van Prenatal - roze kabelvest van H&M - roze blouse van Hema - superschattig wit jurkje met wit borduursel van H&M er zit een wit bijpassend broekje bij zodat je de luier niet ziet zitten - roze setje met rousjes: broekje en hesje met capuchon - witte longsleeve met schattige bedrukking C&A - (leger)groen broekje met roze stiksels van Frendz - fuchsia roze longsleeve van Prenatal met "smile"bedrukking - wit effen longsleeve van prenatal - sportief vest in creme met beige voering van H&M - bijpassend beige (jogging) broekje in beige van H&M - roze jurkje - t-shirt met streepjes - geel zomerjurkje met "Dora" print - setje: geel rokje met zalmkleurig t-shirt - setje: licht oranje korte broek met bijpassend t-shirt - witte broek met stiksel bij de pijp van de Hema - roze t-shirt van de Hema - witte legging - roze legging - roze Polo met witte kraag - paars t-shirt van de Hema (leuk met fuchsia roze romper of longsleeve er onder) Prijs voor de complete set: 20 euro
En dan nu maat 80: - spijkerbroek met riempje van H&M - pakje van Nijntje: broek met vestje - sportief gestreept jurkje van H&M - bruin broekje - roze (jogging)broekje van H&M - beige (jogging) broekje van H&M - beige broekje van Winnie the Pooh van H&M - bijpassend roze ruitjesblouse van Winnie the Pooh van H&M - bijpassende roze longsleeve met witte mouwen met afbeelding van Winnie & friends van H&M - roze jas met een vest dat los te halen is voor de zomer/voorjaar met afbeelding van winnie the pooh - grijze longsleeve van Hello Kitty van H&M - aqua blouwe longsleeve met witte mouw - 3 delig setje: donkerblauw/wit gestreepte legging wit effen longsleeve donkerblauw effen jurkje - spijkerjurkje van H&M - schattig roze vestje (onderkant gehaakt) van H&M - donkerblauw gevoerde broek van Hema - witte longsleeve met aan de randen witte bloemenstiksel van H&M - heel schattig roze/grijs geruit jurkje van H&M - witte longsleeve met stiksel van een roze vlinder - wit linnen broekje met wit rozen stiksel bij het pijpje - zomer setje: witte korte broek met hemdje - 3 delig setje: t-shirt en legging in wit/roze/paars gestreept en een roze hemdje - wiite blouse - groen t-shirt met capuchon Prijs voor de complete set: 20 euro
neen ik ga alleen voor het mexx shirtje. de rest is veels te zomers en donqiue krijgt maat 86 in de winter!
Gezien het grote aantal kledingstukken is het heel moeilijk om ze netjes op de foto te krijgen. Ik hoop toch dat jullie een beetje een indruk kunnen krijgen. Van maat 92 heb ik nog niet zoveel te koop: - 3 delig joggingpak: roze gestreept longsleeve, broekje en trui met korte mouw en capuchon - geweldig jurkje van prenatal - roze zomerjurkje - wit broekje - bijpassend rood t-shirt met kersen print - roze/wit gestreept jurkje met bijpassend t-shirt Prijs: 7 euro