Ik vind die Hi reclame van die man die 'vreemdgaat' echt heel stom! Met die flapmuts . En dan zeggen ze op het eind: Hi helpt... (met het verbergen van je foute smsjes dus?). Ik vind het heel stom . Wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem wel lollig. Hij zegt ook nog: Das een collega...van mijn werk (whahahahah...collega is toch altijd van je werk!).
hij is idd heel grappig maar wel een beetje dom dat ze reclame maken om je 'foute' smsjes te kunnen verbergen voor je vrouw
vind hem wel grappig , maar idd beetje apart dat je schijnbaar foute smsjes kunt verbergen.... maar wel leuk die flapjes haha
ok toegegeven; hij is leuk in elkaar gezet.. dat wel.. maar de gedachte erachter, dat vind ik echt wel slecht!
Als het inderdaad echt over vreemdgaan gaat is het wel slecht ja. maar ik had juist het idee dat het echt zo was wat hij vertelde maar dat zijn vrouw/vriendin het verkeed op had gevat. vandaar: Hi helpt maargoed ik vond hem eerst wel grappig maar nu te vaak gezien xxx
Zo bedoelde ik het inderdaad ook meer! Ik vind de reclame opzich leuk, maar het idee erachter minder.
Ik vind hem GEWELDIG ! De manier hoe hij het uitlegd , Hilarische ... Maar hoort dit topic niet iin het Reclame topic ?
Ik dacht juist dat hij z'n eigen sms had weggegooid, waardoor hij niet meer kon bewijzen dat hij had gevraagd hoe lang die flapjes van die muts waren....
Ik vind hem wel grappig. Zal me niets verbazen als er een vervolg aankomen waarin je die dame ziet met haar peruaanse muts...tot over haar oren Overigens vind ik het opslaan van "geheime" sms-jes echt super fout!
hahaha ik vind hem ook erg leuk! Lekker flauw.. En die man kan het wel grappig brengen.. met z'n boterham. 2 happen.. de helft is al op. Die van de MAC ook.. 'echt hollands'.. haha
Hij is op zich wel geinig, vooral doordat hij het wel leuk speelt. Ik heb echt niet het idee dat ze vreemdgaan 'promoten'. Alsof een man (of vrouw) die anders nóóóóit op dat idee zou zijn gekomen, na het zien van die reclame ineens op zoek gaat naar een ander. 't Is wel een mooie steek onder water naar al die foute vrouwen & mannen die stiekem in de telefoon van hun partner zitten te kijken.