Ik kan een babycoock "krijgen" nou ja ruilen. Voor stomen van groenten en mixen. Heb zelf staafmixer en keukenmachine maar missch is dat groenten stomen wel handig? Ervaringen hoor ik graag .
Ik vind het geweldig! Enorm gebruiksgemak, snel klaar, super gezond... 8 jaar geleden gekocht en voor 2 dochters intensief gebruikt. Toen ons derde droppie geboren werd vorig jaar, heeft hij er direct weer één van Sinterklaas gekregen . Ik zeg: doen!
Ik gebruik een losse stoomkoker en staafmixer. Dat gooi ik na gebruik gelijk in de vaatwasser. Heb gelezen dat de babycooker waar ik voor keek niet vaatwasmachine bestendig is. En dat vind ik nou juist zo makkelijk. In een grotere stoomkoker kan ik dan ook gelijktijdig onze eigen gerechten bereiden. Ik vind 't ideaal zo.
Hier eten ze meteen mee,ik kook groenten, aardappelen en pasta zoutloos dus dat kunnen ze meteen mee eten (ik ben met 6 maanden begonnen ).Ik geef vanaf het begin stukjes.dus geen blender ect nodig.
Ok bedankt! Ik heb geen vaatwasser en stomen lijkt me wel erg gezond voor de kleine. Ik kan hem ruilen tegen een flesje wijn dus doe het missch toch maar .