Cocaïne gevonden in crèche Bijlmer - RTL Nieuws.nl Dit is toch te erg!!! Wat als het in handen van een van die kindjes was gekomen, daar moet je toch niet aan denken?!
Zo het word steeds gekker....moet je idd niet aan denken dat een kindje het gevonden had ofzo! maar is het heel erg om te zeggen dat ik er niet raar van opkijk dat het in de Bijlmer is?!
Wow!! Wat zullen al die ouders geschrokken zijn!!! Bah, ik moet er niet an denken wat er was gebeurd als....... Brrrr....
of het nou ver van mn bed is of niet, door dit soort nieuws over de KDV durf ik mijn kind niet op de opvang te doen, en met alle respect voor de leidsters, maar ik vertrouw maar weinig mensen als het om mijn kind gaat, er gebeuren zulke rare dingen tegen woordig, als het zo door gaat kan je kind nergens meer naartoe, ook niet naar school want ook op scholen gebeuren tegenwoordig de meest gekke dingen! bah word hier niet vrolijk van:x
misschien is het thuis wel in de schoen van het kindje gekomen. Ik kijk er eerlijk gezegd ook niet van op dat het in zo'n wijk gebeurt. Ga daar natuurlijk ook niet vrijwillig wonen!