Ben echt helemaal verliefd op de Joolz Day Earth (parrot blue) en we zijn er ernstig over aan het nadenken om deze te kopen. Hij is alleen zo duur.. En vind het verschil op marktplaats zo weinig; dag we waarschijnlijk voor een nieuwe gaan. Nu krijg je bij alle winkels gratis de voetenzak. Maar weet iemand of je bij een bepaalde babyzaak nog meer erbij krijgt? Wil natuurlijk zoveel mogelijk waar voor m'n geld!
Wij hebben gekozen voor een personal shopper bij prenatal. De voetenzak vervalt dan, maar als je boven de 1000 euro besteedt krijg je 10% korting, boven de 1500 euro 15% en boven 2000 euro 20%. De kortingkrijg je in de vorm van een cadeaukaart. Ik heb de voetenzak nog niet gemist maar dat komt misschien nog als mijn dochter in de buggy zit gaat. Dan haal ik wel een voetenzak van een ander (eigen) merk voor 30 euro. Of het voor jou op deze manier voordeliger is zul je zelf even moeten berekenen. Het ligt ook aan de lopende acties natuurlijk, want die loop je mis.
Joolz zijn niet vaak in de actie. Volgens mij is de goedkoopste die ik heb gezien 799 (in een bepaalde kleur). Je zou kunnen wachten tot de mama mazzeldagen bij Prenatal. Wij zijn per toeval tegen een showroommodel gelopen, precies de kleur die we wilden (camel beige), incl. voetenzak voor 800 euro.
De Babydump heeft de laagste prijsgarantie. Als je iets ergens anders goedkoper ziet, passen zij hun prijs aan. Via Google vonden wij de Joolz die wij wilden op een bepaalde website goedkoper dan bij de BD. Gemaild, en uiteindelijk de Joolz met flinke korting bij de BD gekocht. Met luiertas (vind 'm zelf erg handig, je kunt hem bv. met lusjes aan de wagen hangen), zonder voetenzak. Ik heb een tweedehands Lodger voetenzak van Marktplaats gehaald, voor 15 euro. Past prima!
Bij baby en trends gaan showmodellen eruit voor goedkoper, mij scheelde dat 200 euro op de gris. Krijgt er alleen niks hij.
Prachtige wagen en zo fijn!! Wij hebben m ook wel met voetenzak en luiertas.. Alles is al zo duur dus 100 Euro meer of minder maakt ook niet meer uit nu hebben we wel alles compleet!
baby en trends bied hem via marktplaats aan voor 799 compleet. Dan kun je wel alleen telefonische of via de mail bestellen omdat ze de joolz niet in de webwinkel of winkel voor deze prijs mogen neerzetten. wij gaan waarschijnlijk ook voor de joolz gris. Vind het een prachtwagen
Inderdaad een hele fijne wagen. Heb hem gekocht via mp in nieuwstaat en met nog fabrieksgarantie. Als je een nieuwe in de winkel koopt, moet je er rekening mee houden dat je de meeste assecoires ook nog los erbij moet kopen. Bv de adapters voor maxi cosi ed. Op marktplaats zie je vaker een prijs incl die assecoires. En dat scheelt enorm. Ik heb toen 800 betaald voor de wagen incl adapters, voetenzak, regenhoes, muskietennet, luiertas, XL boodschappennet en bekerhouder. Nieuwprijs had tegen de 1300 gelegen dus ik was blij. Nieuwste model ook. Dus zou goed rondkijken wat je doet.
De regenhoes zit er standaard bij. De adapters van maxi cosi vind ik erg handig, maar zoals de city sps schijnt er niet op te kunnen. Dat is wel iets om rekening mee te houden omdat je die ook gratis krijgt bij sommige winkels als je bepaalde dingen koopt (neem je die niet, dan krijg je vaak 50 euro korting). Het boodschappennet kan ik zeker aanraden. Ik gebruik hem nu meerdere keren per week. Er kan 5 kilo aan boodschappen in. In de lente kan ik straks de jassen erin doen als het later op de dag warmer wordt. Ipv de zonnekap heb ik een dooky aangeschaft. Deze houdt ook wind tegen en kan zowel op de kinderwagen als maxi cosi worden bevestigd. Ik ben erg tevreden over de Joolz Day. (We hebben om de parrot blue, mooie kleur! ) De wagen staat stevig (handig als er iemand niet oplet en ertegenaan loopt) en heeft een kleine draaicirkel, wat in een drukke winkelstraat of bij de smalle paden in winkels ideaal is