Omdat er steeds meer vragen over draagdoeken komen komen en er zoveel verschillende zijn is het misschien leuk om foto's van draagdoeken en ergonomische dragers te showen. Het is natuurlijk wel leuk om er ook bij te vermelden om welke doek of drager het gaat Ik trap af met mijn doeken De rode doek is een Ellevill jade chili en de paarse (die ik te leen heb) een didymos indio purple alpaca.
Didymos Ginkgo en Girasol Donau (bagger geknoopt, maar geknoopt staand aan de smalle rand van ene erg diep ravijn, met een zeer wiebelige dreumes die 'zelluf' wilde lopen )
Leukleuk ik doe mee! (fotos haal ik wel weer weg ivm privacy morgen ofzo) Mijn zoontje paar weken terug in de Beco Butterfly II op mijn mans rug. Bekijk bijlage 282811 Afgelopen april in mijn heerlijke Didymos Tina Bekijk bijlage 282813
In mijn mei tai wraparound (eigen maaksel) afgelopen maart. Bekijk bijlage 282817 En (tot slot, ik beloof het) nog frinieminie met 2 weekjes oud in mijn draagdoek.nl Bekijk bijlage 282818 Zucht.. ik mis het dragen (nog een paar maandjes..)
Wat een leuke foto's, vind het ook altijd leuk om op straat kindjes in een draagzak of draagdoek te zien! Wij gaan waarschijnlijk voor de Bondolino, denk dat knopen met een doek niks voor mij is. Ben niet zo heel handig haha
10 maanden in de 7slings 12 maanden in de Bondolino Heb ook nog een rekbare draagdoek maar geen fatsoenlijke foto (je ziet geen baby of enkel een hoofdje , alleen de eerste 6 weken gebruikt).
Ik kijk goed mee Bij mijn dochter niet gedragen, leek me niks maar wil het bij 2e dochter graag proberen. De doek van draagdoek.nl en 7Slings lijkt me wel iets.
Draagdoek.nl is heel fijn in het begin. Knoopt heel makkelijk en sluit als een warme tweede huis om je kindje heen. Als deze wat zwaarder wordt zijn ze minder geschikt, juist omdat ze rekbaar zijn want dan gaan ze wat hangen. Voordeel is dat ze makkelijk en goedkoop tweedehands (marktplaats) te vinden zijn.
Ik vind de 7slings heel fijn, maar, het is echt een 'even snel' doek. Je moet precies de goede maat hebben en kunt er niets aan verstellen. Ik heb hem wel veel gebruikt maar voor korte stukjes (even de hond uitlaten, even uit de auto bij de kruidvat enz). Ga je langere stukken dan is de 7slings niet ergonomisch voor jezelf (gewicht rust op 1 schouder). Echt een doek voor erbij dus, maar ik had hem niet kunnen missen. Zelfs paar weken geleden in de efteling was hij ideaal in de wachtrij (waar je geen buggy meer bij je hebt), ze heeft er zelfs heerlijk ''in'' liggen slapen . Rekbare doek van draagdoek.nl (of een tricot slen) zijn super fijn voor de eerste weken. Maar daarna heb ik hem nooit meer gebruikt. Vond de bondolino stukke makkelijker en minder warm (mei-kindje).
Ik heb een bykay voor het begin en een storchenwiege carrier voor later. Foto van de storchenwiege heb ik nog niet, de bykay wel met peuterdochter.