ik ben op zoek naar een hippe luiertas. Tegelijkertijd wil ik dat ie wat neutraal is, omdat we niet weten wat het wordt. Had bv van olily een leuke gezien, maar ja die is leuk voor bij een meisje, maar als ik jongetje zou krijgen lijkt me dat niet zo leuk ik kan echt niets vinden (tot nu toe hoor, nog niet overdreven gezocht) *Edit moderator: topic verplaatst*
Ik had bij mijn eerste een oililytas. Ik had toen een grijze Quinny kinderwagen en had een aquablauwe tas....het werd een jongetje. Ben nu zwanger van een tweeling, heb een zandkleurige wagen en een oililytas met roodtinten. Heb trouwens niet een echte luiertas, maar een tussenmaat weekendtas, vind de echte luiertassen van oilily te duur! succes!
Ik heb de luiertas van Kipling, maar die neem ik nooit meer. Die tas zakt in elkaar, is dus niet stevig materiaal. Dus je moet iedere keer graaien in de tas en alles valt door elkaar heen en dat is niet handig als je melk flessen en zo moet meenemen. Wij kopen voor de 2e dus een nieuwe tas. Ik wil ook een tas met een koelvak, die zat ook niet bij de kipling. Ik weet dat je vroeg om ideeen, maar het is ook handig om te weten welke tas niet fijn is.
Als je wel wat geld te spenderen hebt (want goedkoop zijn ze niet) ken ik een heel leuke collectie: de petunia pickle bottom! Heb er mij ook eentje aangeschaft (er is een nl site waar ze regelmatig in afslag komen)! Ze zijn trendy, groot en heel gemakkelijk (heb ik nog niet uit ervaring maar wel van andere mensen die er ook een hebben)! Super tas!
Ik heb bij de prenatal eentje gehaald met limegroen. was 59,-. Vond hem wel prijzig maar kreeg hem voor mijn verjaardag dus dat scheelde weer. Volgens mij is ie donkergroen met lime, dus kan voor jongen en meisje en voor papa en mama
Ik heb er één van Little Company, idd 59,- en limegroen, lekker een gezellig vrolijk kleurtje, kan voor allebei en volgens mij stevig zat!
Ik heb de paarse weekendtas uit de wintercollectie. De lentecollectie vond ik niet zo leuk, veel te pastel, ik houd van felle kleuren. Ik vind paars bij allebei passen, we hebben een witte kinderwagen (ouderwetse) dus het staat lekker vrolijk. Ik zou gewoon kijken voor evt oudere collecties, of de komende nieuwe, daar zitten hele mooie neutrale kleuren bij!
Deze heb ik: http://link.marktplaats.nl/191227621 Echt heel erg blij mee. Ik heb er 10 euro voor betaald bij kruidvat. En ik moet hem dragen, dus ik heb geen rekening gehouden met het geslacht.
Van de HEMA en maar 19,95. Niet zo kleurrijk, maar voor welk erg practisch. Groot genoeg, maar ook weer niet overdreven groot. En de extra zakjes gebruiken wij ook heel vaak voor fopspenen, zalftubetjes,... Ik heb er nog geen spijt van gehad.
Ik heb hem bij prenatal gekocht.... leuk en fleurig.. Hebben een groene quinny wagen en dan deze tas.. ik vind dat het voor beide zou kunnen (al weten wij inmiddels wel wat het wordt)