ik vraag me al een tijdje af of je nu echt een badcape nodig hebt of dat je ook gewoon een handdoek kan gebruiken? Ik vind die badcapes zo duur.... En is het alleen om je baby in te rollen na het bad of is het voor het afdrogen? Ik heb wel een badjasje
Ja zat idd wel aan 1 of 2 te denken voor op het consultatieburo of na het zwemmen.... maar als ze uit het badje komt dan kan ze naar mijn idee in een handdoek of haar badjasje....of zeg ik nu iets geks en onervaren ?
ik heb er vier en ze zijn erg fijn niet alleen voor na het bad etc maar ook lekker om intewikkelen tijdens het eten een badjasje vond ik persoonlijk wat minder een badcape is echt veel fijner na mijn idee
Ik heb er 3. Ze zijn erg handig. Toen ze net geboren werd wikkelde ik haar erin als ze uit bedje kwam. Om afkoelen te voorkomen. Nu gebruik ik hem als ze uit badje komt om haar erin te wikkelen en mee af te drogen
Mja... in het heeeeeele begin heb ik de badcape wel eventjes gebruikt als Vigo uit bad kwam. Daarna als hij uit bedje ofzo kwam om hem warm te houden. Ben eigenlijk al vrij snel die handdoekjes speciaal voor baby's (ben nu toch echt de naam kwijt ) gaan gebruiken. Ik denk, dat als je er 2 aanschaft, je wel voldoende hebt. Mocht je ze toch wel rete handig en makkelijk vinden, kan je ze altijd nog bijkopen als de baby er eenmaal is.
Ik vind ze nog steeds erg prettig. Zo'n badcape sla je makkelijker om dan dat je een badjasje aantrekt. En zo duur zijn ze niet hoor, ze hebben hele leuke bij bijvoorbeeld de Zeeman of Hans Textiel.
Ik heb er ontzettend veel en zou ze niet meer willen missen. Ik gebruik ze zelfs nog voor m'n dochter van 2 jaar. Ik vind het erg handig.
Ik heb er een aantal, maar heb er nog nooit een gebruikt. Na het badje droog ik Julia af met een hydrofiel en daarna kleed ik haar meteen aan. Voor het cb heb een lodger en verder zou ik niet weten wanneer ik een badcape zou moeten gebruiken. Misschien als ik ga babyzwemmen met haar.
Heb ook gewoon een paar heel zachte handdoeken, die gebruik ik voor na badje. Die capes daar zie ik zelf het nut niet zo van maar idd, heel persoonlijk is het..
Ik heb een paar van die capes, op aanraden van anderen gekocht. Maar nauwelijks gebruikt. Ik gebruik er vaak wel eentje als dekentje in de wandelwagen en maxicosi en voor bij het consultatiebureau, om op te liggen. Maar ik heb Eva er alleen de eerste dagen in gewikkeld. Voor uit bad gebruik ik het helemaal niet. Ik til haar uit bad, laat haar even uitlekken en loop zo met haar naar de commode. Snel hydrofiel erover en afdrogen maar!
ik heb de badcapes eigenlijk voornamelijk gebruikt om de kleine in te wikkelen (winterkindje) als hij in de box lag de eerste maanden. en ook wel in de kinderwagenbak met nog een extra dekentje erover e.d. voor na het badderen vond ik het veel handiger om het aankleedkussen dichtbij te hebben liggen en hem daar af te drogen met hydrofieldoeken. nu hij groter is gebruik ik ze nog wel eens om als hij uit het grote bad komt, hem er eventjes in te wikkelen, 'm even lekker op schoot te laten zitten en te knuffelen, en dan alsnog verder af te drogen met een hydrofieldoek
1 cape vond ik genoeg. Inderdaad om als ze nog zó klein zijn, om in te wikkelen. Na badje of douche vind ik het nu ook wel handig. Even inwikkelen, en daarna afdrogen met een hydrofiele doek.
ik heb ook die badcape voor uit het badje dus van uit de badkamer naar de slaapkamer en voor het zwemmen heb ik zon pocho erg handig.want die doe je over het hoofdje en blijft goed zitten. en kan ze ook aan als ze grooter is. heb en erg leuke besteld via koterkado.nl met haar naam.
In de eerste weken heb ik er nog een bijgekocht, maar achteraf snap ik niet waarom, ik gebruik ze nauwelijks nog. In het begin gebruikte ik ze om haar op neer te leggen, maar nu gebruik ik daar hydrofylluiers voor en heb ik wat meer aankleedkussenhoezen gekocht. Om af te drogen ook altijd hydrofylluiers. Beter dan die badcapes (te dik). Dus nu alleen eigenlijk nog voor naar het consultatiebureau.
ik gebruik die badcape,s ook niet om aftedrogen dat is indd niet fijn maar ik vind ze erg fijn om ze lekker in tewikkelen en na het badje
Een badcape is ideaal. Wij gebruiken ze de eerste dagen tijdens het voeden (vooral 's nachts). als ze uit bad komen. Als je 's avonds buiten zit en je wilt je kindje extra warm inpakken. Als fabian in de maxi cosi ligt gebruik ik het als deken. Ideaal dus.
Ik heb er vier, waarvan we er eentje zelf hebben gekocht en de rest gekregen. Ik gebruik ze nog steeds. Ik wikkel haar erin als ze uit bad komt en droog haar daarna af met een hydrofiel. Heb ze in het begin ook in de wandelwagen gebruikt als dekentje.