Doosjes om vochtige doekjes mee te nemen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wilma, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Toen ik mn 2 heertjes kreeg had ik 2 platte doosjes speciaal voor de natte doekjes om mee te nemen in de verzorgings tas.
    Ze waren ongeveer 5 tot 10 cm dik en even groot als n gewoon doosje voor natte doekjes. En extreem handig door dat ze zo plat waren.
    Ik heb ze toen volgens mij gratis bij natte billedoekjes gekregen. Maar hoopte eigenlijk dat ze zo langzaamerhand wel ingeburgert zouden zijn.
    Dus...iemand n idee of en waar ik die doosjes weer zou kunnen krijgen (de anderen zijn al lang verdwenen want dat was 10 jaar terug)?
    Of misschien n andere tip om natte doekjes handig mee te nemen zonder meteen n hele dikke doos in je tas te hebben?
    De zakjes zijn wel hersluitbaar maar op den duur gaan ze toch los zitten in de tas...en ze zijn me eigenlijk ook te dik/zwaar.
    Alvast bedankt!

2. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb me ook lam gezocht.. maar bij etos heb ik ze gevonden! :) Ze verkopen ze alleen niet los. Zit in een verpakking met 2 pakjes billendoekjes die er ook perfect inpassen dus.. Ideaal!

3. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Als ik het me goed herinner zijn hier als eens eerder topics over geweest... Kan ze nu echter ff niet vinden.

Ik heb zelf ook zo'n plat doosje; gekocht bij de Etos; bij aankoop van twee kleine pakketjes billendoekjes zit er direct zo'n doosje bij. (Er staat dan wel reclame van de Etos op...)
    Je kunt ze ook los kopen; bij de Prénatal heb ik ze zien liggen in diverse kleurtjes. (Zònder reclame dus.)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet wat je bedoelt, ik heb er 1 van de 9 maandenbeurs... die zat in zo'n tasje wat je bij binnenkomst kon kopen... Ik weet alleen dat het van pampers is. Misschien heb je daar wat aan?

groetjes
    athine

-zijn idd ideale doosjes voor in de luiertas.

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Bij mij zat er zo'n doosje bij de luiertas die ik kocht! Lijkt me idd heel erg handig!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Er zat er bij mij een in de zwangerkadoos, 1 in de blije doos, en 1 in de babydoos van babydump.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb er 1 gratis gekregen in de blije doos van de babydump

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik zag ze laatst bij prenatal liggen.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Toppie!
    Bedankt dames.
    Ga ik morgen even naar de prenatal en als ze daar niet liggen bij de etos langs :)

Kan idd ook goed zijn dat ik zon doosje bij n blije doos oid gekregen heb toen.
    Tja 10 jaar geleden dus weet t niet meer precies ;)

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind die platte kleine doosjes niet zo handig. Ik vond er 'te weinig' doekjes in kunnen. Dus heb bij de etos een doos van zwitsal gekocht met snoetenpoetsers. Die is kleiner als een gewone doos en groter dan een klein doosje. En in Roze/Geel, Blauw/Geel, Groen/Geel, dus best leuke kleurtjes. (we maken wel lekker allemaal reclame voor de etos geloof ik, bij het kruidvat hebben ze ze vast ook ;))

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb er 2 dunne in de baby dozen gekregen

heb ze nog nergens gezien teminste

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Bij Prenatla zijn ze voor ene paar euro te krijgen in 2 kleuren volgens mij.

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik zoek me eigen dus ook lam naar zo,n klein doosje
    bedankt voor de tips dame,s ga gauw effe zoeken

had nu zo,n groot pak billedoekies in me tas vond dat niet zo handig

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bij zwitsal kan je ze met punten en een kleine aanbetaling kopen (via het spaarsysteem)

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Net als Bolbuikje gebruik ik de Snoetenpoetsers-doos. Is veel steviger dan die platte van de Prenatal en Babydump en idd, er kunnen er veel meer in.

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    De Pampers klantenservice bellen en zeggen dat je graag een reisdoosje voor natte doekjes zou willen ontvangen. Een week later je brievenbus openen en zie daar! een gratis doosje

17. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    fiene dank voor de tip ;) !

18. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik zou gewoon de blije dozen preanatal en babydump aanvragen, daar heb ik er 2 uit. Ik weet niet of ik ze handig vindt, ik vind het snoetepoetser idee beter klinken...

19. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Die kleine doosjes heb ik hier thuis liggen, kwamen inderdaad uit die dozen die je aan kan vragen.
    Zo'n kleine van zwitsal kan je alleen kopen op de 9maandenbeurs. In de winkel is hij nooit te koop.
    Ik weet nog dat ik dolgraag zo'n klein doosje wilde hebben, maar achteraf heb ik dat 1 week gebruikt en toen snel een doos snoetenpoetsers gekocht. daar kan veel meer in, dat is pas ideaal, anders blijf je bijvullen.

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    In de doos van de babydump zit zo'n doosje. Of anders idd een doosje met snoeten poetser van de zwitsal.

Deel Deze Pagina