Toen ik mn 2 heertjes kreeg had ik 2 platte doosjes speciaal voor de natte doekjes om mee te nemen in de verzorgings tas. Ze waren ongeveer 5 tot 10 cm dik en even groot als n gewoon doosje voor natte doekjes. En extreem handig door dat ze zo plat waren. Ik heb ze toen volgens mij gratis bij natte billedoekjes gekregen. Maar hoopte eigenlijk dat ze zo langzaamerhand wel ingeburgert zouden zijn. Dus...iemand n idee of en waar ik die doosjes weer zou kunnen krijgen (de anderen zijn al lang verdwenen want dat was 10 jaar terug)? Of misschien n andere tip om natte doekjes handig mee te nemen zonder meteen n hele dikke doos in je tas te hebben? De zakjes zijn wel hersluitbaar maar op den duur gaan ze toch los zitten in de tas...en ze zijn me eigenlijk ook te dik/zwaar. Alvast bedankt!
Ik heb me ook lam gezocht.. maar bij etos heb ik ze gevonden! Ze verkopen ze alleen niet los. Zit in een verpakking met 2 pakjes billendoekjes die er ook perfect inpassen dus.. Ideaal!
Als ik het me goed herinner zijn hier als eens eerder topics over geweest... Kan ze nu echter ff niet vinden. Ik heb zelf ook zo'n plat doosje; gekocht bij de Etos; bij aankoop van twee kleine pakketjes billendoekjes zit er direct zo'n doosje bij. (Er staat dan wel reclame van de Etos op...) Je kunt ze ook los kopen; bij de Prénatal heb ik ze zien liggen in diverse kleurtjes. (Zònder reclame dus.)
ik weet wat je bedoelt, ik heb er 1 van de 9 maandenbeurs... die zat in zo'n tasje wat je bij binnenkomst kon kopen... Ik weet alleen dat het van pampers is. Misschien heb je daar wat aan? groetjes athine -zijn idd ideale doosjes voor in de luiertas.
Toppie! Bedankt dames. Ga ik morgen even naar de prenatal en als ze daar niet liggen bij de etos langs Kan idd ook goed zijn dat ik zon doosje bij n blije doos oid gekregen heb toen. Tja 10 jaar geleden dus weet t niet meer precies
Ik vind die platte kleine doosjes niet zo handig. Ik vond er 'te weinig' doekjes in kunnen. Dus heb bij de etos een doos van zwitsal gekocht met snoetenpoetsers. Die is kleiner als een gewone doos en groter dan een klein doosje. En in Roze/Geel, Blauw/Geel, Groen/Geel, dus best leuke kleurtjes. (we maken wel lekker allemaal reclame voor de etos geloof ik, bij het kruidvat hebben ze ze vast ook )
ik zoek me eigen dus ook lam naar zo,n klein doosje bedankt voor de tips dame,s ga gauw effe zoeken had nu zo,n groot pak billedoekies in me tas vond dat niet zo handig
Net als Bolbuikje gebruik ik de Snoetenpoetsers-doos. Is veel steviger dan die platte van de Prenatal en Babydump en idd, er kunnen er veel meer in.
De Pampers klantenservice bellen en zeggen dat je graag een reisdoosje voor natte doekjes zou willen ontvangen. Een week later je brievenbus openen en zie daar! een gratis doosje
ik zou gewoon de blije dozen preanatal en babydump aanvragen, daar heb ik er 2 uit. Ik weet niet of ik ze handig vindt, ik vind het snoetepoetser idee beter klinken...
Die kleine doosjes heb ik hier thuis liggen, kwamen inderdaad uit die dozen die je aan kan vragen. Zo'n kleine van zwitsal kan je alleen kopen op de 9maandenbeurs. In de winkel is hij nooit te koop. Ik weet nog dat ik dolgraag zo'n klein doosje wilde hebben, maar achteraf heb ik dat 1 week gebruikt en toen snel een doos snoetenpoetsers gekocht. daar kan veel meer in, dat is pas ideaal, anders blijf je bijvullen.
In de doos van de babydump zit zo'n doosje. Of anders idd een doosje met snoeten poetser van de zwitsal.