Iemand misschien hier ervaring mee? Begin september willen richting zuid Spanje en vanaf het vliegveld de auto huren. . Op site van Sunny cars hebben ze het over babyzitje maar volgens reisbureau is dit van 11 maanden, ze is dan net 6 maanden :-[ Ze zijn t nu aan het uitzoeken iig, maar heeft iemand misschien ervaring met de maxi cosi mee te nemen.. is dit handig of juis niet wellicht andere tips? Alvast bedankt! !!
Toen R. 8 weken oud was ook naar Spanje gegaan met Maxicosi. Er was een stoel over in het vliegtuig en daar kon de MC staan met R. erin. Heeft de hele vliegreis geslapen. Maar als er geen stoel over is kan de MC niet meer in het vliegtuig en moet je je beeb op schoot houden. Afhankelijk van maatschappij hebben sommigen wiegjes ana boord (tot max 65 cm en 10 kilo) maar vraag me af of dat op korte vluchten ook is. Vraag bij inchecken gelijk of je een extra stoel voor de beeb kunt krijgen!
Hier met dochterlief wezen vliegen toen ze bijna 3 maandjes oud was.. Heen was er een stoel over in het vliegtuig en kon ze dus heerlijk slapen in de maxi cosi op haar eigen stoel.. Terug helaas geen stoel, ging maxi cosi in het vliegtuig en dochterlief ombeurten bij ons op schoot... Niet heel handig, maar voor een korte vlucht van 2-3 uurtjes prima te doen! Nu gaan we in het najaar weer vliegen met haar, dan is ze ruim een jaartje oud, heb nu maar een eigen stoel voor haar geboekt.. Zie het niet zitten om ruim twee uur met onze springerige dreumes op schoot te gaan zitten.. Daarbij mag ik haar autostoel meenemen in het vliegtuig, dus dat scheelt weer bij de autohuur Succes ermee! Vliegen met Maxi Cosi is zeker mogelijk..
Wij hebben het ook gedaan. TOen hij 9 weken was. We hadden van te voren gevraagd of het mocht en hij ging de heen weg mee in het vliegtuig maar de terug weg was er geen plek en toen ging hij bij de buggy's.
Iemand misschien ook ervaring met Sunny cars in alicante of zuid Spanje? En dan vooral of er maxi cosi te huur zijn?
Hier ook op de vlucht naar Dubai een eigen stoel geboekt voor N. zodat ze in de maxicosi meekon. Vond het ideaal. Korte vlucht 1 keer een stoel geboekt en de andere vluchten waren er extra stoelen vrij dus kon hij ook mee.
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik me altijd afvraag: wordt er niet net zo met de maxi cosi gesmeten als met de koffers? Dan is hij na een vliegreis toch niet meer veilig? Lijkt me niet minder impact dan een verkeersongeval en dan moet je ook een nieuwe kopen. Anders zou ik een tweedehands maxi cosi kopen voor de vliegreis. Is jouw eigenmaxi cosi iig nog veilig. Het is geen antwoord op jouw vraag, maar wel iets wat in me op kwam en wat ik heel belangrijk vind.
OMG, mijn hart maakte even een sprongetje, maar ik begreep al snel dat het over de MC ging en niet je kindje
Sunny cars is een Nederlandse maatschappij die tussenpersoon is voor je. Zij leggen contacten met de Spaanse verhuurmaatschappijen. Net als dat Arke, Neckermann de tussenpersoon is tussen jou en het appartement
Dat was ik idd wel van plan.. ff marktplaats afspeuren.. ik heb zelf de peble en ziet er nog super mooi uit, voor de tweede keer in gebruik.. Dus wilde idd een tweede handsje