Zijn er hier dames die zelf bugaboo bekleding genaaid hebben ? Welke stof hebben jullie gebruikt ? online gekocht of bij een markt? Wat gebruikte jullie als patroon ? wij hebben een extra bekleding set, rood die we niet gebruiken ik dacht misschien kan ik die vermaken en dan gebruiken als patroon ?
Leuk idee! Ik weet wel dat op marktplaats iemand partonen voor bugaboo bekleding verkoopt voor (pin me er niet op vast, 7,50 dacht ik) Misschien is dat een idee?
Oke, heb even gekeken, en het is bij stofnestje: Zelf maken; Patronen | stofnestje wel duurder dan ik dacht, maar het scheelt je het zelf 'ontleden' van je bestaande bekleding
Off-topic Wel grappig, dat hun melden dat 'hun' patronen beschermd zijn. Terwijl hun ze toch ook van Bugaboo zelf gekopieerd hebben, haha.
Ik laat het me schoonmoeder doen hoor haha ben niet zo handig. Ik zag dat patroon idd maar vind t zonde van me geld haha me SM zegt nu Dat ze t ook kan overtekenen enz. We hebben een grijze bugaboo en ik wil de kap denk ik deze stof doen Het is katoen..weet eerlijk gezegd niet of dat kan maar lijkt me wel haha
of beide? Canvas onder als stevige basis zeg maar, en dan je stofje er over. Ik weet niet of dat kan, maar dat maakt het alweer een stuk steviger.
Maar de baleinen moeten erdoor, dus dan moet de stof stevig zijn. Als het dan te dun is ben ik bang dat het niet superstrak zit. En ik hou van strak genaaid Je kunt het wel proberen, maar zou zonde zijn als je het over moet doen
op de website van het stofnestje staat welke stoffen geschikt zijn voor de bekleding. Wat heb je nodig | stofnestje Ze adviseren: katoen, fleece, canvas of babyrib Ik ga binnenkort ook aan de slag met katoen voor onze Stokke kinderwagen.
Ik vond op pinterest een soort patroon. Ik denk dat die sterrenkatoen echt veel te slap is. Dat blijft niet mooi strak staan en kreukt denk ik ook als de pest. Ik zit te denken om er stof voor bij Ikea te halen, die is wel lekker stevig
Het is katoen stof wat stofnestje ook adviseerd net zoals op de foto geloof ik. Ik zal ook ff kijken op.pintrest. Wel jullie creaties showen he haha
Misschien dat het stofnestje het verstevigt... Dan zou ik er al meer hoop op hebben Ik durfde het toen zelf niet aan om te beginnen met naaien. Misschien moet j eerst een proef doen met een oud laken van de kringloop?? Danweet je ook meteen waar je op moet letten als je hem 'echt' naait. Volgens mij staat er in het topic zelf naaien wel een opnieuw gemaakte bugaboo bekleding, ik zal m ff voor je uppen