Pamper pants ideaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smarlicia, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Hallo ik heb een vraag over pamper pants.
    Onze dreumes is super beweegelijk met verschonen en nou zat ik te denken aan pamper broekjes.
    Is dit ook handig voor een super smal kindje?
    Of is het dan te wijd bij de beentjes?

Graag ervaringen gezocht

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier zijn ze te wijd en ik vind het vervelend met poepbroeken.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik vind het ook niks, ze nemen naar mijn idee ook veel minder op dan gewone luiers, daarbij zijn ze in verhouding al duurder dus wordt ook nog eens een duur grapje.
    In de periode met zindelijk worden vind ik ze wel weer praktisch.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij gebruiken ze voor overdag, snachts kan je ze beter niet gebruiken. Hier bevallen ze wel. Kan aardig wat in, makkelijk aan te trekken en ze zitten een stuk beter sinds de laatste aanpassingen. Ik haal ze regelmatig 1+1 gratis. Ik koop ze nooit voor de normale prijs.

Bij een poepluier moet er gelegen worden en dan scheur je hem makkelijk van de zijkanten open.

Je moet alleen uit kijken dat je geen oud pak koopt. De oudere broekjes sluiten niet goed aan.

p.s. het is handig om er een goed aansluitende boxer omheen te doen.

5. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Bedankt voor de ervaringen ik ga er even goed over nadenken

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik vind de luierbroekjes ideaal maar dan niet de pampers, wel die van de kruidvat en van de jumbo. Inderdaad voor snachts kun je beter de gewone luiers gebruiken.

7. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.688
    1.862
    113
    Afrader! Ik vind ze alleen handig voor niet zindelijke kinderen 's nachts. Dochter was eerder overdag zindelijk dan 's nachts, maar vond een luier voor baby's en wilde er echt geen meer aan.

Bij de gastkinderen wil ik ze absoluut niet, want bij verschonen moet je alles uittrekken ipv broek naar beneden en romper omhoog. Bij poep vaak lekkage, dingen gaan vaak tussen de billen zitten met alle gevolgen van dien. En je kunt er geen schone luier onderleggen wat ik altijd doe. Ik vind ze alleen handig in de zomer met spelen met water, niet in een zwembadje hoor. Maar dan blijven ze beter vast zitten dan een luier.

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hier draagt ze ze nu al een tijdje maar nog geen een keer lekkage gehad ofzo, ook niet dat het tussen de billen ging zitten. Ik vind het echt ideaal, deed bij luiers verschonen ook altijd de onderkleding uit dus dat is nu niet anders, het handige vind ik dat ze er zo instappen, liggen op de commode wil mijn meisje echt niet meer. Snachts meestal wel een gewone luier om maar ook al een aantal keer een luierbroekje aan gehad en ook geen lekkage gehad.

Deel Deze Pagina