Hoi meiden. Onze meid kan haar temp nog niet goed houden, maar ik wil haar alvast af en toe in haar eigen bedje leggen om te wennen. Nu ben ik op zoek naar een trappelzak maat 50-56. Nu las ik hier op het forum bij de Hema, maar hier bij de Hema zeggen ze dat ze niet kleiner verkopen als 68-80. Heeft iemand van jullie een idee waar ik aan zo'n klein slaapzakje kan komen?
Ik zie m op de website van hema wel, maar daar is ie uitverkocht dus misschien dat ie daarom niet in de winkel te vinden is. Bij prenatal bijvoorbeeld deze: Prenatal - Slapen - Slaapzakken - Prenatal of als je het duurder wilt: Prenatal - Slapen - Slaapzakken - Prenatal Ik neem aan dat andere babywinkels (bijv. baby dump) ook slaapzakjes hebben voor pasgeborenen.
Oh de link werkt niet zie ik. Nou ja als je op de website van Prenatal in de webshop kijkt, zie je meerdere newborn slaapzakken van 60 cm. Ik zag er o.a. eentje van 9,99 en een andere voor 21,99 ofzoiets.
Inderdaad prenatal heeft kleintjes, en de wibra heb ik toen ook 60cm gekocht ( de kleinste). Tenminste zijn slaapzakjes. Lekker een warme kruik erbij in bed, en een deken er over.
Ik heb die van mij toen bij de C&A gehaald. Dat was (bijna 2 jaar geleden) de enigste winkel waar ik hem toen kon vinden. Misschien anders een prenatal ofzo opbellen? Via internet heb ik even snel het volgende gevonden: Babyslaapzak-shop Koeka trappelzak xs-s Lodger hopper lange mouw 50-62 Babydump
Maar zoals ik het nu begijp begint het bij maatje 60? We hebben nu een trappelzak al gekocht van maat 68-80 van de hema. Ach is alvast een voor later Ik zal eens op de sites gaan kijken. Jammer dat er hier in Waalwijk geen winkel zit die ze verkoopt
ik had mt56/62 van de hema toen en ook volgens mij 60 cm van de prenatal waren in elk geval heel klein zoonlief lag er met 2 mnd in en was maar een ukkkie. Waren zomerslaapzakjes alleen, maar met een lakentje en dekentje heerlijk warm voor hem. Maar prenatal heeft ook nu 20% korting op slaapzakken in de webshop (weet niet of het ook in de winkel geldt kom zelden in de stad).
Ik heb deze van de ikea VITAMINER Babyslaapzak - IKEA 0-6 maanden stond erop, hij heeft het lang niet tot de 6 maanden gered, dus echt wel een lekker klein slaapzakje. Heerlijk zacht materiaal ook! Ze hebben er bij de ikea wel meer, geen idee of dat ook van die kleine zijn.
Nee, bij de Prenatal slaapzakken moet je anders rekenen. Lengte van je kind +10 centimeter. Dus voor een pasgeborene is een 60 cm zakje prima! Die dingen gaan daar ook niet in kledingmaten (maar in 60, 70, 90 en 110 centimeter als ik het goed heb).
Ik heb hem ook van de hema in maatje 56 met mouwen die je kan afritsen. Dus ze hebben ze wel maar misschien dat ze snel uitverkocht zijn?
Lodger heeft ook kleintjes. Overigens is het schapenwollen vachtje hier echt een groot succes. Mijn dochter (2 jr.) slaapt er op zonder iets ertussen (hooguit hydrofiel bij het hoofd als ze verkouden is). Wol reguleert de temperatuur en mijn dochter voelt lekker warm aan. Een wollen slaapzakje (vanaf 60 cm) kan ook.
Eergisteren nog bij de Hema een maat 50/56 gekocht; wit met lange mouw! Raar dat ze zeggen dat het pas v.a. maat 68 is. Waarschijnlijk dus al uitverkocht in de winkel. Hier bij de Hema lagen er een paar in maat 50/56.
Idd raar dat jullie ze dus toch van de hema hebben... Ik ga anders wel even de hema in kaatsheuvel bellen die zit vlakbij. Ziva is nu 50 cm
die heb ik ook en past hij nu niet meer.. arm en hoofd gat zijn lekker klein vond ik wel belangrijk dat hij er niet in kon zakken toen die wat kleiner was
i kheb er 1 van "beeren", met mouwtjes. Vnod het een heel fijn ding, is alleen te klein nu (de mouwen)
Heb hier ook een witte 50-56 van de Hema maar had in dec. de laatste en zijn sindsdien niet meer aangevuld, ook op de site staan ze volgens mij al sinds dec. als uitverkocht. Wilde graag een tweede voor het wassen maar geen succes. Denk dat je geluk moet hebben dat er ergens toevallig nog 1 hangt.
Die van de ikea zijn 100% polyester, ik vind ze daarom geen aanrader! heb er nml ook weleens naar gekeken. De hema vind ik steeds minder worden qua aanbod.