ik ben op zoek naar een buggy die meer standen heeft, niet te duur is, en vooral lichtgewicht. we gaan als uk ruim 6 maanden is op wintersport en dan moet ie mee, dus eigenlijk moet hij vrij plat kunnen omdat hij dan waarschijnlijk nog niet zelfstandig kan zitten. wie weet de ideale buggy voor ons?
Als je zoekt voor een "lange-termijn-investering" (lees: gaan gebruiken voor meerdere kinderen) zou mijn moeder een MacLaren aanraden. Kostte wel wat, maar dat ding is jáááren meegegaan en ze heeft er veel plezier van gehad vanwege het comfort.
Als je niet al te lang bent zou ik je de Titanium Breeze of Snooze aanraden. Helaas zijn de handvaten niet in hoogte verstelbaar, anders had ik hem perfect gevonden. Hij is wel licht, makkelijk inklapbaar en bijna plat te maken.
Ik heb zelf een buggy van Prenatal merk. M'n ouders hebben er echter één van Childwheels en die vind ik eigenlijk fijner. Voordeel van die van Childwheels is ook wel de beugel die er voorop kan en hij rijdt gewoon net wat lekkerder. Hij is bij de babysuperstores nog al eens in de aanbieding voor 40 of 50 euro... Ik vind de kleurtjes ook wel leuk. En hij kan in 5 standen. Verder hoor ik over de maclaren veel goede verhalen -maar volgens mij is die een stuk prijziger. Dus het hangt ook wel van je budget af natuurlijk.
nou ik wil voor 50 euro wel klaar zijn. we gaan toch meestal de wandelwagen gebruiken, het is puur voor vakanties, dagjes weg etc. simba, ik ben niet lang hihi dus misschien is die wel wat!
Wij hebben de chicco liteway... Kan in 5 standen en rijdt prima. We hebben hem aangeschaft voor vakantie en eens een dagje weg,zodat we de grote wagen niet mee hoeven te sjouwen. We hebben er 79,- voor betaald en we vinden het het geld echt waard.
Ik heb toen ook een buggy van 70 euro voor de vakantie gekocht en spijt van gehad! Het ding liep lang zo lekker niet als onze bugaboo! Sindsdien heb ik ook buggyvrees, al is zo'n ding natuurlijk hartstikke makkelijk. Ik zou je dus echt aanraden net iets meer te investeren, als zo'n ding niet lekker loopt is het echt zonde!
Ik vraag me al een tijd af waarom je voornamelijk de Quinny Zapp ziet op straat....... dat ding is heel laag en de leuning is niet verstelbaar. Waarom loopt iedereen daarmee?