Hallo, Ik ben aan het kijken voor een wikkeldeken, en dan voor één die ook in de maxi cosi kan. Lijkt me wel handig vooral in de maxi cosi en ook lekker warm voor de kleine. Iemand ervaringen mee of is een wikkeldeken overbodig?
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar aangezien onze kleine na de zomer geboren gaat worden, lijkt het me wel handig om er eentje te hebben. Ik heb een wikkeldeken bij de Hema gekocht (blauwe buitenkant, grijs/wit gestreepte binnenkant) voor +/- 12. Daarin zitten gaten waardoor de bandjes van de Maxi Cosi passen. Mocht het inderdaad een succes worden, dan koop ik er een wat duurdere bij (van Lodger ofzo)
ik ben een fan van lodger, vond het veel geld, maar het is het wel waard, mooie en goede kwaliteit. het is de moeite waard, zeker als je voor nu 1 gaat en nog meer kids wil. (anders mp 1tje scoren)
Ik zal eens kijken bij de hema. Die van lodger kan die ook in de maxi cosi? Kwam net ook de wikkeldeken van snoozebaby tegen, zou dit een fijne deken zijn en is hij lekker warm voor de winter?
Als het echt goed koud was deed ik hem nog wel een jasje erbij aan. Als ik alleen met de auto weg ging gebruikte ik alleen de snoozebaby. Heb hem ook in de kinderwagenbak gebruik.
ik heb ook de snoozebaby gekocht. lijkt me warm genoeg, en eventueel leg ik er nog een badcape oid. over als we naar de auto lopen in de winter.
Ik heb deze, en die heeft ook gaten erin voor in de maxicosi Jollein Wikkeldeken Fleece Fuchsia | Wikkeldekens | Baby-Dump
Ik heb ook die jolein maar dan in het blauw met grijze binnenkant. Nu maar hopen dat het weer een jongen word haha
Ik had die van Snoozebaby in de mc, heerlijk ding vond ik het! Wij hadden ook een lodger maar die was veel te warm voor de mc.
Ik vind die van snoozebaby wel heel erg leuk. Nu nog bedenken welke kleur, we weten namelijk niet of we een jongen of meisje krijgen.
deze heb ik voor in de kinderwagen, heerlijk ding Bunker en deze kreeg ik bij een tijdschrift, gebruikte hem alleen in de mc Shelter Fleece ik vond em niet fijn met dragen, kreeg mijn kindje er niet mooi in, erg handig in de mc
Ben nou toch weer aan het twijfelen tussen een wikkeldeken of voetenzak voor in de maxi cosi. Ons kindje word verwacht begin november dus moeten we nog de hele winter door en ben bang dat een wikkeldeken dan te koud is of niet?
Een fleece wikkeldeken is ook lekker warm hoor. Ik had de Lodger bunker in de maxi cosi zitten (nu even niet wegens de warmte) Zodra ze in de kinderwagen kan zitten, zal ik de lodger Bunker daarin gebruiken. De Bunker is een beetje te groot voor de maxi cosi, maar ik vouw het onderste stuk dan dubbel. Gaat perfect zo, en het is echt super warm!
Bij de oudste twee had ik de Lodger shelter. Oudste is van januari, jongste van augustus. Ik vond de fleece versie voor de oudste prima maar bij de jongste te warm. Nu heb ik via marktplaats een katoenen versie dus ik hoop dat die beter bevalt. Voetenzak van de MC is voor de eerste twee weken en echt voor de winter
Ik heb die van de hema maar dan in het roze en die is echt fantastisch. Heb hem al zo vaak gebruikt. Zeker een aanrader!
Ik heb de voetenzak van wallaboo gekocht ipv een wikkeldeken. Deze kan in de maxi cosi en in de wandelwagen. Voelt super zacht aan en ziet er erg warm aan.
In had bij m'n dochter de wikkeldeken van Snoozebaby, ideaal! Hoef je ze ook niet in jasjes/vestjes te proppen... Nu de blauwe variant aangeschaft