misschien heel dom maar wat doe je nu precies allemaal in de luiertas? ik heb er nu inzitten: luiers doekjes rompertje slabber spuugdoekjes matje en een omslagdoek voor erop.
Ik luiers, doekjes, speen, spuugdoekje. Dat matje neem ik nooit mee. Verder heb ik altijd een fles bij me en voeding en een flesje thee om de fles aan te maken. O ja en mijn fototoestel zit er altijd in
Heb je ff, op dit moment.. luiers billedoekjes spuugdoekjes sudocreme zinkzalf (bij droge wangetjes) of zonnebrandcreme bij mooi weer ligt dus aan het seizoen speeltje slabbertje drinkbeker doosje rozijnen als we echt een dagje weggaan een extra setje kleding toen ze nog klein was het slabbertje, drinkbeker en rozijnen niet maar wel; extra zoogcompressen bephantenzalf hydrofiele luier
O ja, een heel klein potje (monstertje) sudocreme heb ik er ook in. En een extra rompertje als ik lang weg ga.
Mij verbaast het altijd hoe groot die tassen van andere mama's zijn, wij hebben een relatief kleine van Quinny (volgens mij eigenlijk een boodschappentas) die we op de wagen kunnen klikken: slabbertje (katoenen) snoetenpoetser luier(s) vochtige doekjes extra romper eten en flesje
niks Ik gooi altijd omslagdoek, luiers en doekjes in mijn eigen tas Die grote luiertas vind ik veel te onhandig... Maar goed, ik vergeet dus wel regelmatig de helft dus misschien toch maar een standaard in het leven roepen
@zeeuwsmeisje: gebruik je zinkzalf voor op de wangetjes? Niet door hoor! Zinkzalf heeft een indrogend effect en maakt de wangetjes nog droger! Je kan beter een zalfje bij de apotheek halen (Cetomacrogol) Is een vettende zalf zonder andere toevoegingen. Of de babyzalf of creme van Balneum hermal!
luiers luierdoekjes luierzakjes voor de poepluiers Matje slabbetjes zinkzalf bepanthen Een koekje Rietjesbeker met water Als ze onderweg fles moet: thermos warm water flesje koud water stapeltorentje voeding flesje om uit te drinken
Ik heb hetzelfde als jou er in zitten tweety maar dan nog als extra een flessenwarmhouder en luierzakjes.
ik heb geen eens een luiertas, maar een gewone maar het ligt eraan waar ik heen ga, en wat de kleine dan nodig heeft. maar altijd luiers, spuugdoekjes, schoon setje kleding. natte doekjes
bedankt iedereen voo r jullie antwoorden nu weet ik een beetje wat ik erin moet doen. het is voor mij ook helemaal nieuw dus een beetje gis werk maar ik zat aardig in de richting. nogmaals dank je wel.