Tips bij diaree

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ccwomen, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Mijn zoontje is 7 maanden en is sinds zaterdag aan de diaree.
    Als ik hem s'morgens uit bed haal, zit hij helemaal onder!!!!
    Gister stond ik om 6.30 al te douche met mn mannetje omdat ik gewoon niet wist waar ik moest beginnen.....:( haha
    Vanmorgen weer helemaal onder, maar gelukkig kon ik hem even wassen en toen nog even terug in bed!
    Overdag valt het best mee met de diaree, maar als hij een poepje laat komt er wel wat mee en is t net water....
    Sorry voor t vieze praatje hoor!
    ik geef ook al 2 dagen geen warm eten en probeer er zoveel mogelijk op te letten om hem dan thee en een droog crackertje aan te bieden en heeft de afgelopen dagen een extra 4e fles gekregen (ter vervanging van zijn warm eten en brood).
    Wat kan ik evt nog meer geven kwa eten? Of moet ik hem wel gewoon zn brood en warm eten geven????
    Want iedere keer een 4e fles extra is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar als ik hem niet geef en hij krijgt ook geen andere bijvoeding is 3 flessen natuurlijk wel te weinig!!!
    Hoe doen jullie dat als jullie kindjes dit hebben?
    Hij heeft wel een 6 daagse antibiotica gehad, dus wie weet is dit wel een reactie hierop......?
    Zou graag wat tips hebben wat ik kan geven en wat niet!
    Alvast bedankt ;)

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb hier hetzelfde en verspil dan ook 4 rompers en 20 luiers per dag.
    Ik laat haar hier wel gewoon alles eten als ze dat wil alleen geef ik extra water of diksap.

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ja vervelend he!
    Vandaag maar 2 keer een schone romper aan gedaan dus dat viel mee!
    Maar blijven ze dan niet juist aan de diaree als ze gewoon alles eten???

4. Tese

Tese Niet meer actief

Gewoon laten eten wat ze altijd eten. Behalve als ze ziek zijn natuurlijk en het niet willen. Mijn zoontje heeft net een buikgriep achter de rug. En ik gaf hem ipv bruin brood wit brood. Dat stopt. En banaan stopt ook.

Wat ook goed helpt is om alles in beetjes te geven. Dus als je gewend bent om een flesje van 140cc te geven. Doe je nu 2x 70 cc en daar laat je dan een uurtje tussen zitten.

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    oke dank je!
    Nou dat flesje door de helft gaat m hier niet worden want dat pikt ie niet en dan zou ik m wakker moeten maken om een fles te drinken....
    Nou ga morgen gewoon alles maar weer geven!
    En geef idd een wit snee brood ipv bruin!
    En banaan wil hij niet zo eten alleen uit potje...
    En moet ook zeggen dat ik het niet in huis heb en moet morgen hele dag werken!
    Hoop dat de oppas het in huis heeft :)

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    roosvice stop is natuurlijk tegen diaree

Share This Page