Omdat we nogal onverwacht zwanger zijn van ons derde kindje en eigenlijk al veel spullen weggegeven hebben zijn wij op zoek naar een maxi cosi met voetenzak. We hebben wel een paar eisen: Veiligheid staat voorop en er mag nooit een ongeluk(je) mee zijn gebeurd. Voor zowel jongen als meisje geschikt zijn qua kleur. (print mag ook) Voetenzak heeft een pre aangezien het kleintje in de winter verwacht wordt. Wie heeft er nog een maxi cosi te koop voor een redelijke prijs?? Stuur me dan een pb, liefst met foto en richtprijs!
Ik heb deze Mutsy traveller te koop. Een maxi cosi met verstelbare rugleuning. Compleet met voetenzak, regenhoes en adapters voor op de Mutsy wagen. Ik gebruikt hem naast de gewone maxi cosi, vooral als ik ging winkelen (dan kan je kind plat liggen) en voor langere autoritten (ook om het plat liggen). Ben er altijd erg zuinig op geweest.
Ik heb een mutsy safe2go te koop. Ander merk maar prima stoeltje ook Marktplaats.nl > Perfect uitziende mutsy safe2go met voetenzak - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes
Bedankt voor alle reacties!!! Zijn er erg veel geworden. Heb ondertussen een uitgekozen die bij ons in de smaak viel! Deze kan op slot!