Hey, Ik ben op zoek naar blokken met letters of letters die kunnen staan. Ik wil namelijk graag de naam van m'n dochter op de vensterbank zetten. Heel internet afgezocht, maar het enige wat ik kan vinden zijn letters voor op de muur. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
wij hebben een letter treintje, zijn gekocht bij of prenatal of de betere babyspeciaalzaak. we hebben idd ook letters op de slaapkamerdeur.
op markten vind je die ook wel, vooral met die indianen, die hebben meestal ook van die lettertreinen enz bij, meestal ook goedkoper dan in de winkel
Hoi! Zag laatst in een hobbywinkel wat staan (Crea Art). Grote kartonnen letters en cijfers die je zelf helemaal kan pimpen! Je kunt ze zo neerzetten, blijven makkelijk staan en kost volgens mij niet eens zo heel veel!
Ha! Ik weet niet precies wat je zoekt, maar zoiets is ook leuk... Piepschuim letters Helvetica - Villa Vrolijk Babystore Of die in het andere lettertype maar ik weet niet of die uit zichzelf blijven staan... anders een op een klein latje plakken ofzo?
Thanx voor jullie reacties! Ik had het al eerder bij iemand anders zien staan op het forum. Maar zoiets zoek ik:
Echt vervelend dat zoiets zo moeilijk te vinden is. Wij zullen toch niet de enige zijn die dit zoeken Heb al heel internet afgezocht, maar ik blijven zoeken