Hoi allen, wij hebben de kinderwagen en maxi cosi van onze zoon terug in gebruik genomen... nu hebben deze al de tijd in de garage gestaan en ben ik erachter gekomen dat je de bekleding van de maxi cosi (autostoel) los kon halen. dit heb dan ook gedaan en heb alles gewassen. ook de kap... maar hier is het dus fout gegaan, het harde plastic stuk in de kap kon er niet uit en is gebroken in de wasmachine. nu vroeg ik mij af of iemand weet waar ik die los kan kopen... ik wou naar babydump bellen maar die hebben geen telefoon in de winkel Alvast bedankt! ps. als iemand het weet, kan je mij dan een PB-tje sturen... kheb zoveel onderwerpen lopen dat ik het niet meer bij kan houden
Je kan toch het algemene nummer van babydump bellen? Die weten ook de voorraad van de winkel in Roosendaal. En als je bij je abonnementen kijkt zie je toch waar je gereageerd hebt? Bij mij wordt dat automatisch een abonnement en mis ik dus niets
Bij gebruikersinstellingen en dan opties wijzigen staat ook een stukje over abonnementen, kan je even kijken hoe dat ingesteld staat. Als ik op gebruikersinstellingen klik krijg ik meteen al mijn abonnementen te zien.
Als je hem bij baby-dump hebt gekocht zou ik er gewoon mee terug gaan. Wie weet krijg je wel een nieuwe, ze zijn daar heel toegankelijk met dat soort zaken hoor ik vaak. Ennuh... in vervolg dat ding niet meer wassen joh
Is jou maxi cosi wel van het MERK maxi cosi? Want in oude maxi cosi's zit de kap gewoon los namelijk, gewoon een stukje stof wat je vast zet met klittenband?
Ze bedoeld de kap (die je in het stoeltje verstopt) van de maxi-cosi autostoel dacht ik; niet die van de wandelwagen......
Ja die bedoel ik ook. Maar nu je het zo zegt bedenk ik me ineens welk gedeelte ze bedoeld. Die ballein kun je volgens mij niet los bestellen, dan moet je een heel niet kapje bestellen want de ballein zit erin vast genaaid.