OOhw wat apart dat het zitje niet helemaal rechtop kan. Wij vonden het juist een plus dat ie zo rechtop kon. Misschien een foutje?
Ik heb een vraagje over de maxi cosi mura 4. We hebben via marktplaats een model van 2008 gekocht en mogen die 16 juli ophalen, maar wat is het verschil met 1 van 2010? Of is het alleen het 'bouwjaar'? Het is een zwart/grijze met bak en zitgedeelte, adapters, muskietennet en regenhoes. We betalen hier 375 voor, das toch wel goedkoop??
Hoi Esmeralda, het 2010 model is lichter dan het 2008 model. Maar of dat zo erg is.... is op zich nog steeds een best lichte wagen (natuurlijk, er zijn lichtere wagens, maar deze is ook ingeklapt erg handzaam) Wij hebben gisteren een nieuwe mura 3 Atlantic Slice gekocht uit 2009 voor 469,- bij een zaak in Utrecht. Wij hebben alleen geen muskietennet, maar wel een voetenzak. Hebben eerst ook op MP gekeken en daar zijn ook genoeg wagens te vinden, maar toch nog voor best veel geld. Voor ietsje meer geld hebben we besloten dan toch maar een nieuwe wagen te kopen en wij vonden dit nog een schappelijk bedrag. Vind 375,- best een redelijk bedrag voor een Mura 4. Denk niet dat je hem veel goedkoper gaat vinden.
Bedankt voor je antwoord! Vroeg me het opeens zo af, nadat ik iedereen zag praten over het model van 2010 Maar als het alleen het gewicht is, maakt het niet echt uit. Dat is idd ook niet duur voor een nieuwe wagen! Ik vind ze echt goed, op mijn werk (kinderdagverblijf) rijd ik er ook geregeld mee en ze zijn echt fijn! Ja die prijs vond ik ook wel meevallen, dus ben er wel blij mee ^^
Jeeeh! Ik heb de maxicosi mura 4 2010 gekocht. Ben helemaal blij. Maar ik begon nu over het volgende te twijfelen. Zit er wel een matrasje in de wandelwagen bak? Dat ben ik helemaal vergeten te controleren. Moet ik die nog bijbestellen?
Wij hebben de Mura 4 en die bevalt echt super. Hartstikke wendbaar en dat moet ook wel met 3 honden. En het uiterlijk is ook nog eens mooi. Ik vind alleen dat de kinderwagenbak een beetje wiebelt als die op de adaptar zit, heeft iemand anders daar ook last van? De kinderwagenbak kan een beetje heen en weer van voor naar achter, of hoort dat?
Het is niet alleen t gewicht. Bij de wandelwageninzet zit de kap aan t zitje vast en is het extra scherm ook geintegreerd. Bij de oude zit het extra scherm in een ritsje. Die gebruik je bv als je het zitje helemaal plat legt. Dat is bij t nieuwe model wel mooier vind ik. Verder hoef je de kap dus niet om te draaien als je t zitje de andere kant opzet, omdat ie aan t zitje vast zit. Bij de oudere modellen moet je m wel omdraaien. Maar goed weet niet hoe belangrijk je deze dingen vindt.