Ik wil graag een kinderstoel kopen maar ik vind de stokke toch wel erg duur. Wie heeft er goede ervaringen met andere kinderstoelen? (zowel positief als negatief!) Ik heb bijvoorbeeld hier gekeken: Meegroei kinderstoelen - de veilige meegroei kinderstoel die met je kind meegroeit - Ik vind ze er best mooi uitzien maar zijn ze ook goed?
Ik heb er geen ervaring mee, maar zien er wel degelijk uit. Wij hebben de stokke en ben daar heel erg tevreden over. Ik kon hem hier (spanje) niet 2e hands vinden, maar daar zou je misschien anders voor kunnen kijken. Een vriendin van mij heeft er een compleet voor 50 over kunnen nemen van iemand. Heb Ik denk ook dat je ze kan verven mocht dat nodig zijn.. Succes met je keuze..
ik vind de stokke stoel ook mooi, maar onhandig dat er geen tafelbladje aan zit. wij zullen dus waarschijnlijk voor de neppe gaan.
Wij twijfelen ook nog vinden de Stokke ook erg prijzig maar het idee staat ons wel aan. Idd. is een tafelblad wel handig. En de ronder rugleuning die sommige nepperds hebben zitten later fijner dan de rechte van de Stokke. Als volwassene zit je tegen een ronde rugleuning nl fijner.
ik denk ook dat de rugleuning van de stokke minder prettig zit, zeker voor een baby en dan heb je dus een babypakket nodig. En die is ook erg prijzig.... Misschien toch voor een nepperd gaan? Goedkoper en comfortabeler? Ik vind de stokke wel mooier....
wij hebben de stokke.. vinden het juist handig zonder tafelblad omdat hij dan gewoon aan tafel te schuiven is. wat ik niet handig vind is dat als het de stoffeninzet vies is, je de gehele stoel uitelkaar moet halen om hem te kunnen wassen. Ik heb mijn stoel via internet besteld en de stof niet kunnen voelen voordat ik deze kocht, de mijne is gewoon katoen ( je hebt ook beetje gladde stof die afneembaar is) dus ik moet hem eigenlijk elke week wel wassen! Hierdoor heb ik de stoffeninzet eigenlijk bijna niet gebruikt. Misschien is dat wel beter bij de nepstoelen..
Idd juist handig dat er geen blad aan zit, ons zoontje eet dus gewoon lekker met ons aan tafel en kunnen er zo dus lekker makkelijk bij.
wij hebben deze uit duitstland bij www.babymarkt.de binnen vier dagen was hij er en ik vind hem ideaal . en de prijs is ook leuk, wel hebben wij er voor 10 euro kussentjes bij besteld die haal je er zo af in de was en klaar Bekijk bijlage 84667
Wij willen ook graag de stokke, maar ik vind die van die website ook wel mooi. Vooral de Yasmine. Ik vind het erg jammer dat stokke het verkleiningsetje heeft veranderd.. Nog maar even kijken (tijd zat!). Succes met de keuze!
Wij hebben een complete stokke gekregen, maar ben er nog niet zo heel tevreden over... Vind het een geprop om haar erin te krijgen, het tuigje is wat ondhandig (komt nu nog tegen haar borst aan als ze bij de tafel zit...pok au!!) doordat er geen tafelbladje voorop zit moet je je kind aan tafel schuiven, met als gevolg dat ze met haar mond in de tafel kan bijten (doet ze niet, maar alleen het idee al vind ik niet zo prettig, straks een tand door de lip ) Positief vind ik dat hij met je kind meegroeit, maar ja, dat doen die neppers ook. Als ik dus zelf één had moeten kopen...géén dure Stokke dus
Het is soms wat lastig erin te krijgen ja, maar dat maakt dat ze er ook niet zomaar uit kunnen! Maar heb je het zitvlak wel hoog genoeg? Want die kan aardig hoog, waardoor vrij kleintjes er al in kunnen. Voordeel van bij tafel (zonder blad) is dat ze dicht bij je zijn en erbij horen aan tafel. Dat is het concept van stokke. Je kunt er trouwens wel een soort blad bijkopen, wel vrij duur!
Marktplaats.nl > Playtray tafelblad voor Stokke Tripp Trapp. - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen Dit is het blad voor op een stokke kinderstoel.
Je kunt het onderkussentje er makkelijk afhalen om te wassen als je het tussenleertje er niet doorheen haalt Ik vind het erg prettig dat je kind er aan tafel bijzit, waarom zou het een eigen tafelblad moeten hebben? Zonder blad kun je er heel goed bij en zit je kind gelijk met het gezin mee te eten
ik vindt de stokke veels te duur. zoveel geld zou ik nooit uitgeven aan een eetstoeltje. we hebben er nu eentje staan van de kruidvat en hij doet het prima. zag erlaatst ook nog eentje bij de ikea en die leek me ook ideaal.kostte 12 euro pffff
Wonderbaby, daar is idd het tuigje voor.. Neem toch aan dat dat voor alle kinderstoelen geld, anders wordt het een gevaarlijke bedoening..
hey brit76, ik heb ook pas geleden een stoel via deze site besteld de CAYA. hij bevalt ons echt super en de kleine ook,ook lekker stevig en het eetblad is echt superhandig daarom zijn wij ook niet voor de stokke gegaan.ik heb er geen spijt van in ieder geval en scheelt enorm in prijs.succes met kiezen.groetjes
Wij hebben een echte en dat ding is perfect! Ik las ergens over 'de stoel uit elkaar halen als je de stof wilt wassen', dat is eigenlijk niet waar.... je moet alleen die beugel eruit halen (die voor de buik zit) en dan kan zo die stof eruit.... (leertje van beugel en klaar is kees). De beugel is nl. licht buigzaam. Mijn dochter is nu 1,5 jaar en klimt nu zelf in de stoel, eruit doet ze zelden. Maar denk dat de tijd is aangebroken om de beugel er vanaf te halen. Ow, en een tuigje hebben wij nooit gebruikt. Ik vind de echte simpelweg het mooiste, maar denk dat ook neppers hun werk vast goed zullen doen.